Reageer op: stoomwals tekeningen

De nieuwste berichten Forums Stoom algemeen Stoomwalsen & Trekkers stoomwals tekeningen Reageer op: stoomwals tekeningen

Alex
Deelnemer

Hoi Wim

Bedankt voor je reactie.Ik hoef natuurlijk niet persé een wals te bouwen maar het trek me wel aan,gedeeltelijk uit jeugdsentiment (en zo oud ben ik nog niet eens) en gedeeltelijk om iets anders dan anders te bouwen.Ik bedoel traction engines zijn er al zoveel.Ik vraag me dus wel af om welke reden er in verhouding zo weinig modelwalsen zijn.Jouw draadje over de showmans had ik algelezen,maar zonder je te willen beledigen dit type machine spreekt mij niet aan om zelf te bouwen.De site van Reeves kende ik al, ik had alleen niet gezien dat daar een Minnie convertibel op staat maar dat is ook weer 1″.Ik heb op mijn zoektocht ook de wals op jouw site -die ik iedereen kan aanbevelen- aangeklikt maar eeehhh.. :?:

tot slot nog een link in Engeland maar dit model is me weer te groot http://www.stationroadsteam.co.uk/archive/2310/

Misschien is Alice dan toch op te schaalen of kan ik iets doen met een bewerking van die Fowler van de cd naar een walsmodel

Blijft als tweede mogelijkheid dus ook nog de Fowler tractor in beeld.

Groeten Alex

Scroll naar boven