Reageer op: 1ste zelfbouw stoomachine

De nieuwste berichten Forums Stoom algemeen (stoom)Ketels 1ste zelfbouw stoomachine Reageer op: 1ste zelfbouw stoomachine

Alex
Deelnemer

Hoi Joey

Ik had al het idee dat jij liever niet het héle topic verplaatst wilde zien maar slechts het gedeelte wat over jou ketel gaat- waarover je zelf bent begonnen te vertellen- en de discussie die daarop volgde. Het is niet ongewoon dat zich op een forum een discussie ontwikkeld die afdwaald van het oorspronkelijke onderwerp, er is zelfs een naam voor , “off topic”. Lees maar eens een aantal topics op dit of een ander forum door en je ziet dat dit veel vaker gebeurd. Als dat gebeurt kun je de webmaster in een mail te hulp vragen of zelf een nieuw topic op de volgens jou juiste plaats starten. Het is volgens mij ook de bedoeling van een forum om met elkaar te discussieeren, vragen te stellen of juist te beantwoorden. Om nu niets meer te willen schrijven is wel kort door de bocht, al kan ik mij indenken dat je teleurgesteld bent door de minder enthousiaste reactie’s op jouw aluminium ketelbouw. Ik ben trouwens nog steeds benieuwd hoe dat afloopt en hoop dat dan ook nog eens te horen of te lezen.

Groeten Alex

Scroll naar boven