Reageer op: Frezen/boren onder een hoek

De nieuwste berichten Forums Stoom algemeen Algemeen Frezen/boren onder een hoek Reageer op: Frezen/boren onder een hoek

#2809
Jans
Deelnemer

Alex wrote:

Om Jans zijn vraag te beantwoorden eerst maar een nieuw topic gemaakt. We gaan het hier hebben over het boren en frezen van kanalen in een cilinderblok uit massief materiaal

Quote

“Tja, we kennen het probleem, het kost meer werk om die kanaaltjes e.d en dan ook nog onder een vervelende hoek boren, frezen.

Hoe deden ze dat vroeger ook alweer. “

Volgens mij kun je het blok het beste onder de juiste hoek opspannen dmv een kantelbare tafel of door vulplaten onder het werkstuk of de machineklem. Op het moment dat ik er daadwerkelijk mee aan de gang ga maak ik foto’s van de oplossingen die ik kies en zet dan wel e.a online, hier of op mijn eigen site.

Ik hoop dat anderen hier ook willen vertellen hoe zij dit doen.

Groeten Alex

Beste Alex,

Dat vind ik tof van je. 😉

Ik zie het wel verschijnen.

m.v.g

Jans

Scroll naar boven