Reageer op: draaibanken

De nieuwste berichten Forums Stoom algemeen Werkplaatstechniek draaibanken Reageer op: draaibanken

Beunhaas102
Deelnemer

Vooropgesteld, ik wil hier niemand op de ziel trappen. Mensen die met minder gereedschap eenzelfde resultaat bereiken krijgen van mij alle lof!

Maar wat je zegt vind ik toch wel een beetje onzin, het niet kunnen betalen van wat anders. Ik vind dat dat heel gauw geroepen word over het algemeen. Dit is toch het beeldende bewijs dat een mooie 2dehands non Chinees, notabene met snelwisselbeitelhouder (tik je nieuw gauw 150€ op af) vér onder de prijs van een nieuwe Chinees kan zitten? Dergelijke koopjes komen toch best eens voor, veelal is het volgens mij ook een gebrek aan geduld. Begin ik niet over afschrijving…

En ja er zit heus verschil tussen een Fehlmann of een HBM 32.

Waarom denk je dat ik de moeite doe deze link hier te plaatsen met foto’s en al? Zodat iemand die niet zoveel geld heeft staan voor zijn hobby er zijn voordeel mee kan doen. Ik had ook kunnen denken ik ben voorzien, verrek maar…

Toegegeven het had iets subtieler gekunt, maar internet is niet echt subtiel omdat je geen lichaamstaal enz. hebt.

Verder Rob alle lof, dat je met je toerenteller en DRO in aanbouw de hobbyist tegen hobbyprijzen probeert te voorzien!

Scroll naar boven