Reageer op: Zuigerveren

De nieuwste berichten Forums Stoom algemeen Werkplaatstechniek Zuigerveren Reageer op: Zuigerveren

Alex
Deelnemer

Hoi John

De test is prima verlopen ik geloof dat we ( mijn leerling machinist was ook mee) 26 rondjes gereden hebben. Ook de injecteur waar ik al maanden mee zat te tobben deed het weer goed, ik heb in een helder ogenblik de stoomkegel een paar tienden versteld.

Hoe ik er uitzie? kijk hier maar , http://www.miniatuurstoom.nl/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=26&page=inline&id=420&catid=10&limitstart=61 helemaal in stijl op de 4711, en na een dag ben ik ongeveer zo zwart als op de foto. Ik heb waarschijnlijk èèn van de kleinste locs op de 3.5 ” baan een Juliet gifgroen van kleur en als ik niet op Hoge Palen ben zoek dan maar in de tent in de buurt van de stoomgroep, daar sta ik met de wals Rode Paulien in aanbouw.

Ook ik zal de komende dagen niet online zijn maar op Nienoord kamperen,volgende week komen er foto’s van het evenement op mijn site te staan. Iedereen fijne dagen toegewenst en ga niet over de rooie….

Scroll naar boven