Reageer op: Computer heeft moeite met onderstoom.nl

De nieuwste berichten Forums Stoom algemeen Algemeen Computer heeft moeite met onderstoom.nl Reageer op: Computer heeft moeite met onderstoom.nl

Beunhaas102
Deelnemer

@ Reject, de later bijgekochte geheugenbank heb ik eruit gehaald, de pc is aanzienlijk trager en de problemen blijven 😥

De computer pff

voeding staat op TOTAL OUTPUT IS 300W MAX

Beeldscherm is gewoon afzonderlijk gevoed (dus niet op de pc voeding)

40Gig harde schijf

250Gig Maxtor harde schijf (later geplaatst

2x 256MB rekengeheugen (2e kaart later geplaatst)

AMD Athlon 2500 (huidige kloksnelheid 1400)

ATI Radeon 128 of 256 (dit weet ik niet zeker) grafische kaart met ingebouwde fan

Sweex Card-reader

DVD brander

Fan regelaar met usb- fron

diskette-sation

Wireless PCI kaart 54Mbps

Wat betrefd de koeling,

4x 80mm fans (3 geregelt, staan altijd vol) waarvan 1 onder de harde schijf, 2 aan de achterkant, en 1 aan de zijkant (allemaal op de fabrieksplaatsen)

60mm fan op het moederbord

koeling heeft eigen fan (werkt)

grafische kaart heeft een eigen fan

Het is een midi tower, die altijd van alle kanten ruim vrij van de muur staat.

Ik heb tevens een temperatuurmeter, maar die geeft zoals gezegt weinig schikbarends aan.

De voeding zou dan wel dat stopcontact gewissel verklaren, hoewel ik het dan vaag blijf vinden dat de pc soms eerst beeld verliest, en een weinig belastende site als onderstoom.nl niet trekt.

Dit heb ik laatst nog geprobeert, en onder windows is het ondenkbaar dat ik hier een bericht post (zit nu via Ubuntu en dan werkt het wel), Onder Ubuntu duurt het soweisow langer voordat de computer uitvalt, misschien vraag je onder ubuntu minder voeding?

Scroll naar boven