Reageer op: Computer heeft moeite met onderstoom.nl

De nieuwste berichten Forums Stoom algemeen Algemeen Computer heeft moeite met onderstoom.nl Reageer op: Computer heeft moeite met onderstoom.nl

Beunhaas102
Deelnemer

Persoonlijk denk ik niet dat het overhitting is, zoals genoemd een midi kast (dus behoorlijk groot), alle fabrieks fanslots worden gebruikt, kloksnelheid is vrij laag, videokaart word eigenlijk ook nauwelijks belast. En wat ik al zeg, de temperatuursensor komt in de regel nauwlijks buiten de 35 graden uit. Daarbij klapt ie ook al uit als ik direct naar onderstoom ga (dus na 5min), en als ik deze site vermijd kan het zo een uur duren… :?

Reject wrote:

Configuratiescherm – systeembeheer – logboeken

Ik had hier even overheen gelezen, ik zal hem morgen wel weer even in Windows opstarten en er naar kijken.

Wat betrefd de stopcontacten, ik heb op mijn kamer verschillende contacten en contactdozen gebruikt, de pc staat nu onder (op een andere groep), exact hetzelfde probleem. Daar komt bij als de computer uitgaat doet de computer het niet meer op dat specifieke contact, maar alle andere elektronische apparatuur wel…

Persoonlijk klinkt een voedingsprobleem mij het meest logisch in de oren, gezien ik maar een 300Wer heb, en tegenwoordig 350 a 400W kennelijk gangbaar is voor een beetje pc. Daar komt bij dat ik een aantal dingen na aankoop pas heb geinstalleerd (zoals bijv. de extra harde schijf). Maarja ik ben niet echt een computerman, dus ik sta open voor suggesties.

Scroll naar boven