Reageer op: TAIG

Mark2007
Deelnemer

bedankt voor het compliment, het stukje huisvlijt is maar ten dele aan mijn hand toe te schrijven, het houtwerk van de draaibank is door een vriend van mij gemaakt(en ik ben er verder mee gegeaan), het schilderwerk, onderste kast en de wijze waarop de draaibank naar voren kan worden getrokken e.d. is weer van mijn hand net als de rvs achterplaat van de draaibank.

De veranderde knoppen van de draaiban zijn door mij gemaakt op deze draaibank, ipv een vast stompje messing zitten er nu meedraaiende knoppen op van rvs enz.

De drieklauw moet nog een keer uitgedraaid worden omdat daar naar mijn zin te veel slijtage is en dus een kleine slinger inzit.

Dit blijft een hobbie project en er zal in de toekomst wel waarschijnlijk een andere draaibank bij komen, een emco compact 8 zou mooi zijn enkel de 2e hands prijzen daarvan (op marktplaats) liggen buiten mijn budget.

Je bespaart me in iedergeval een reis naar Amsterdam om te kijken of er op de vijzelstraat nog een winkeltje bestaat.

Dergelijke winkeltjes zijn helaas zeer dun bezaaid tegenwoordig.

nog een fijne 2e kerstdag gewest en een gelukkig nieuwjaar (voor alle andere forum bezoekers ook trouwens).

Mark

Scroll naar boven