Afbeeldingen plaatsen

De nieuwste berichten Forums Stoom algemeen Algemeen Afbeeldingen plaatsen

8 berichten aan het bekijken - 9 tot 16 (van in totaal 32)
  • Auteur
    ewapenaar
    Deelnemer

Hoi Administrator (Vincent),

Ik bedoel met het zelf maken van de URL dat je deze met kopieeren en plakken vanuit de “Afbeeldingen manager” moet op pakken en dan tussen [img]gekopieerde url[/img] moet zetten. Op andere forums van bv phpBB.com kan je direct vanuit je eigen pc bij je bericht uploaden.

MvrGr,

Erik Wapenaar – Heerenveen

Anoniem
    Inactief

ewapenaar wrote:

Hoi Administrator (Vincent),

Ik bedoel met het zelf maken van de URL dat je deze met kopieeren en plakken vanuit de “Afbeeldingen manager” moet op pakken en dan tussen [img]gekopieerde%20url[/img] moet zetten. Op andere forums van bv phpBB.com kan je direct vanuit je eigen pc bij je bericht uploaden.

MvrGr,

Erik Wapenaar – Heerenveen

Ok, dan gaan we het nog wat simpeler maken, veel simpeler lukt nu niet meer hoor ;)

Als het goed is, is er bij de mensen die Afbeeldingen kunnen uploaden via het forum nu een knop bij gekomen bij het scherm waar een reactie geplaatst kan worden:

[img width=550 height=344]http://forum.onderstoom.nl/userimages/2_SGH_UPLOAD_PLACE.jpg[/img]

Zodra u hier op klikt, komt er een popup tevoorschijn welke er hetzelfde uitziet als de “Afbeeldingen manager”. Zodra u nu echter op de tekst drukt om de code te krijgen komt er naast de code nog een knop tevoorschijn:

[img width=550 height=443]http://forum.onderstoom.nl/userimages/2_SGH_UPLOAD_PLACE_BUTTON.jpg[/img]

Zodra u op deze knopt drukt wordt de code automatisch in het bericht geplaatst na de laatste tekst.

Hopenlijk is het zo nog een stukje gemakkelijker geworden. Mochten er fouten in gevonden worden, dan hoor ik ze natuurlijk weer graag :)

Het kan zijn dat de reactie wat langer op zich laat duren want vanaf morgen (woensdag 16-5-2007) ben ik naar Leek (Gr.) voor de Internationale Stoomdagen.

ewapenaar
    Deelnemer

Hoi Administrator,

is inderdaad nog makkelijker geworden. Even een waarschuwing voor de andere gebruikers: Klik alleen op de tekst onder het plaatje en niet op het plaatje zelf (anders open het plaatje en komt niet de gewenste knop). Met de getallen width en height kan de grote v/d afbeelding beinvloed worden. Dit moet wel in verhouding gebeuren anders krijg je een gerekt of ingedrukt plaatje! Ondertsaand een voorbeeld van een code zoals deze er in een bericht uit zal zien:

[img width=550 height=413]http://forum.onderstoom.nl/userimages/14_23023-5.jpg[/img]

Groeten,

Erik Wapenaar

gerard
    Deelnemer

He vin!!

Zou je dat bij mij ook in kunnen schakelen??

Groeten gerard :D

Jeroen
    Deelnemer

Ha administrator,

is de fotouploadfunctie al breed beschikbaar of moet je nog individuel ingeschakeld worden? Als dat zo is: graag!

groet

Jeroen

Rockerbox
    Deelnemer

Hallo,

Ik zou graag wat foto’s willen uploaden dus ik wil natuurlijk meewerken aan het project. Ze dus maar aan die fuctie.

Groeten Rino

Rockerbox
    Deelnemer

Beste Admin,

Ik kan geen afbeelding ikoontje vinden bij “plaats reactie” licht dit aan mijn browser of aan mijn (on)geduld.

Groeten Rino

Anoniem
    Inactief

Rockerbox wrote:

Beste Admin,

Ik kan geen afbeelding ikoontje vinden bij “plaats reactie” licht dit aan mijn browser of aan mijn (on)geduld.

Groeten Rino

Dat lag aan mijn trage reactie, druk weekend gehad, excuses, bij deze geregeld.

8 berichten aan het bekijken - 9 tot 16 (van in totaal 32)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven