De nieuwste berichten › Forums › Stomertjes › Te koop gevraagd › bevestigingsflens Huvema 450 t.b.v. 4 klauw
- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 4 maanden geleden door
jann.
- AuteurBerichten
- 1 februari 2008 om 12:22 #482
john
DeelnemerIk ben op zoek naar een bevestigingsflens van een Huvema 450 om mijn nieuw aangeschafte 4 klauw te kunnen monteren. Heeft iemand die misschien ter overname liggen ?
4 februari 2008 om 15:14 #4453JAM
DeelnemerJohn, Ik heb in het verleden ook een Huvema 450 gehad en er een 4-klauw bijgekocht. In mijn geval kon ik de flens van de 3-klauw hergebruiken, kwestie van een paar extra gaten boren (ik heb ze in de 4-klauw geboord en er M8 in getapt).
Nadeel is natuurlijk dat je meer moet sleutelen om de klauwen te wisselen.. Tja.
Nog een oplossing, zo’n flens is, volgens mij, vrij simpel zelf te maken als je al een draaibank hebt.
Suc6,
Jaap
4 februari 2008 om 15:21 #4454john
DeelnemerJAM wrote:John,
Ik heb in het verleden ook een Huvema 450 gehad en er een 4-klauw bijgekocht. In mijn geval kon ik de flens van de 3-klauw hergebruiken, kwestie van een paar extra gaten boren (ik heb ze in de 4-klauw geboord en er M8 in getapt).
Nadeel is natuurlijk dat je meer moet sleutelen om de klauwen te wisselen.. Tja.
Nog een oplossing, zo’n flens is, volgens mij, vrij simpel zelf te maken als je al een draaibank hebt.
Suc6,
Jaap
Jaap,
dit is inderdaad een idee, ik zal eens kijken of de 3 klauwplaat flens past op de 4 klauwplaat.
thnx voor je tip.
4 februari 2008 om 19:17 #4455jann
Deelnemerjohn wrote:JAM wrote:John,
Ik heb in het verleden ook een Huvema 450 gehad en er een 4-klauw bijgekocht. In mijn geval kon ik de flens van de 3-klauw hergebruiken, kwestie van een paar extra gaten boren (ik heb ze in de 4-klauw geboord en er M8 in getapt).
Suc6,
Jaap
Jaap,
dit is inderdaad een idee, ik zal eens kijken of de 3 klauwplaat flens past op de 4 klauwplaat.
thnx voor je tip.
gewoon zelf even een draaien aluminium brons is het best en hoppa draaien maar
jann
- AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.