boutjes,moeren en klinkjes.

De nieuwste berichten Forums Stoom algemeen Algemeen boutjes,moeren en klinkjes.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    datema
    Deelnemer

Wie van ons kan mij zeggen,of er ook een handelaar in het noorden zit,die de kleinere maten bouten,moeren en klinken kan leveren?

Onder andere ook het gereedschap om te kunnen klinken.

Heb bij sauerbier gekeken,maar daar staat nog steeds geen documentatie op de site.

Zie jullie reactie graag tegemoet.

Groet,

Evert.

mindm
    Deelnemer

hallo daar gewoon even bellen en dan weet je het ze hebben het matriaal gewoon.

kan ook even kijken bij de betere ijzerhandel in de buurt in dordrecht kan je daar ook voor dat soort dingen terecht ze kunnen het meestal gewoon bestellen voor je kijk anders eens bij onze oosterburen.

FrankH
    Deelnemer

Misschien dat ze je bij Krikke kunnen helpen.

Zit aan de Nieuweweg 22 in Groningen.

john
    Deelnemer

Boutjes, moertjes kun je online bestellen bij Microscrews.nl

Waarschijnlijk ook klinknagels.

Maar je kunt ook naar een Fabory service punt gaan, Groningen stad zal vast wel zo`n punt hebben, en daar de klinknagels + dopper & snapper bestellen.

Alleen gaat het dan wel per zakje van 500 – 1000 stuks…….

Gep Engler
    Deelnemer

Nog een adres hoewel ook niet in het noorden, maar wel per post (en ook op de Stoomdagen):

Firma GHW Modellbauversand, net over de Duitse grens bij Limburg.

Zie: http://www.modellbauershop.de/index2.html

Hoe klein moeten ze wezen? Ik zag op hun site boutjes vanaf M 0,6 (GHW 4000) en klinknagels vanaf 0,5 mm.

Gaan bij hun meestal per 50 stuks (zie hun site)

Zowel in hun gewone winkel, als op de stoomdagen heb ik wel boutjes en klinknageltjes van hun betrokken.

Succes ermee!

Gep

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven