De nieuwste berichten › Forums › Locomotieven en spoorse zaken › Spoor 1 › Brutus stoomtram
- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 7 maanden geleden door
Foden.
- AuteurBerichten
- 30 januari 2020 om 10:41 #1807
URGS
DeelnemerGoedendag Ik ben op zoek naar Reely tandwielen , 11 en 17 tands , voor mijn stoomtram in aanbouw
Nu heeft Conrad.nl deze niet in de webwinkel
Heeft iemand een idee waar ik nog meer zou kunnen kijken?
Alvast bedankt
Groet
Fred Mostert
30 januari 2020 om 17:38 #11383Foden
DeelnemerHallo Fred, Googelen op Reely tandwielen geeft heel veel resultaat, maar of er ook tandwielen zijn met 11 en 17 tanden? Wat voor moduul of overige afmetingen zoek je precies? Metaal of kunststof? Als je dat weet kan je wellicht breder zoeken.
Als je er niet uitkomt dan kan het helpen om de vraag met wat meer gegevens nog eens te posten.
Succes, Foden
30 januari 2020 om 17:48 #11384Foden
DeelnemerNog even een verdere reactie: Zoeken op Reely tandwiel 11 tanden en 17 tanden (m=0,8; boring 3,2 mm) geeft in beide gevallen dat Conrad die zou kunnen leveren; verwachte leverdatum: 1-2 of 3-2. 19 februari 2020 om 08:23 #11385URGS
DeelnemerDank je voor de reaktie Foden Hier een foto van de modellen die ik zoek, heb al de ketting
Deze is modul 1 en ik heb ook een paar tandwielen gezien bij Conrad op de site , alle modul 1
Modul 0.8 zie ik niet zo 123 , zal aan mij liggen
😯 Groet
Fred
27 april 2020 om 15:07 #11386URGS
DeelnemerHallo
Dank je voor de reactie maar ik ben op zoek naar de ketting wielen , zie foto hieronder
Hoop,dat het nu wat duidelijker is
BVD voor de hulp
Groet
Fred
2 mei 2020 om 15:05 #11387Foden
DeelnemerHallo Fred, Dat was mij niet helemaal duidelijk, waar voor mijn excuses. Ik kan uit de foto niet helemaal opmaken of het een standaard kettingwiel is of iets speciaals. Met standaard bedoel ik een kettingwiel voor een rollenketting, zoals een fietsketting. Als je dat dat laatste zoekt, maar dan kleiner natuurlijk, dan zou je kunnen zoeken bij GHW Modellbau. De link is te vinden op de site van de Stoomgroep onder: andere sites / commerciële sites.
Succes verder met de Brutus.
Foden
- AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.