De nieuwste berichten › Forums › Stoom algemeen › Algemeen › Computer heeft moeite met onderstoom.nl
- Dit onderwerp bevat 57 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 1 maand geleden door
Gompy.
- AuteurBerichten
- 9 augustus 2007 om 06:08 #383
Beunhaas102
DeelnemerMijn computer thuis heeft grote problemen met dit forum, zodra ik hier na dit forum ga valt ie binnen een minuut uit, andere messageboards forums doen het wel gewoon… Heeft iemand anders hier wel is last van gehad? Anders vrees ik dat de videokaart aan gort is 9 augustus 2007 om 06:44 #3353Frits
DeelnemerNee hoor, ik heb geen enkel probleem met het forum Onderstoom. Frits
9 augustus 2007 om 13:17 #3354Alex
DeelnemerOok bij mij werkt het stoomforum zonder haperen. Alex
9 augustus 2007 om 17:23 #3355Anoniem
InactiefZou je me kunnen vertellen wat je bedoelt met ‘valt ie binnen een minuut uit’ ? Als de complete computer uitvalt dan kan ik met 99,999% zekerheid stellen dat het niet dit forum is, verder voor de zekerheid: welke browser gebruik je (versie enzo) ? 13 augustus 2007 om 06:15 #3356Beunhaas102
DeelnemerIk gebruik zowel de meest recente internet explorere als Mozilla firefox. Ik zit op nog 2 andere fora met dezelfde layout (messageboard?) en heb hier geen problemen mee. Als ik echter met mijn computer (zit nu op het werk) naar de site ga dan valt de computer consequent uit, start ik hem opnieuw op en probeer ik het opnieuw gaat net zo lang goed tot ik dit forum bezoek… Vaak valt eerst het beeld weg, en de computer pruttelt nog even door en dan valt die ook uit/start ie zichzelf opnieuw op. Persoonlijk denk ik ook niet dat het een scriptfout is oid maar dat het ligt aan de kleuren oid die gebruikt wordenl.
13 augustus 2007 om 06:43 #3357Frits
DeelnemerBeunhaas, volgens mij heb je een virus in je PC thuis. 😈 Maar wie ben ik om dat op afstand vast te stellen?
Frits
13 augustus 2007 om 18:16 #3358Anoniem
InactiefIk ben idd ook bang dat je een virus of een probleem hebt met de videokaart en/of koeling van de PC… Helaas ben ik bang dat ik hier weinig aan kan doen. Wat je eventueel wel nog zou kunnen doen, om te kijken of het aan de kleuren ligt is in Firefox gaan naar Beeld en dan naar Paginastijle en dan klikken op Geen stijle. Als het goed is gaat dan alle kleur uit het forum.
13 augustus 2007 om 18:29 #3359Foks Peter
DeelnemerHallo Beunhaas, sorry bij mij werkt het forum ook perfect, maar kijk eens bij je firewall instellingen, waarschijnlijk moet je even de Explorer die je niet op dat moment gebruikt afsluiten…………………………………..is mogelijk…………. Op één of andere manier werken Modzilla en MS-Explorer toch niet zo lekker met elkaar.
💡 Groeten Peter Foks.
PS. Wat is je voornaam, ik vind Beunhaas toch niet zo lekker klinken in OS gelederen en we zien je vaak genoeg op het forum.
Jan Klaas of Ali, klinkt wel zo lekker
😯 - AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.