Computer heeft moeite met onderstoom.nl

De nieuwste berichten Forums Stoom algemeen Algemeen Computer heeft moeite met onderstoom.nl

8 berichten aan het bekijken - 17 tot 24 (van in totaal 58)
  • Auteur
    Frits
    Deelnemer

Hi Remco,

Ja, dat klinkt een stuk prettiger dan “Hallo Beunhaas”. :)

Ik hoop dat je je PC weer snel vlot kunt trekken, want niets is zo waardeloos als dat getob en geprobeer met zo’n ding.

Leuke handtekening heb je trouwens.

Frits

Anoniem
    Inactief

Wat je ook zou kunnen doen is Knoppix (ook een live linux distributie) downloaden van de volgende locatie:

ftp://ftp.knoppix.nl/pub/os/Linux/distr/knoppix/

Je zou dan dit bestand moeten downloaden: KNOPPIX_V5.1.0CD-2006-12-30-EN.iso

Verder moet je er wel op letten dat Prime95 een tijd gedraait moet worden, minimaal een periode van 4 uur! Prime95 is hier te downloaden: http://files.extremeoverclocking.com/file.php?f=103

Chris
    Deelnemer

Je kunt ze inderdaad downloaden, maar dit is ook 600-700 MB.

Dus mocht je willen dat ik een CD opstuur, stuur me dan maar een prive bericht met je adres gegevens Remco.

Chris

Beunhaas102
    Deelnemer

6 á 700mb downloaden word niet wat (zo lang achter elkaar probleemloos lopen… ondenkbaar 😉), heb Chris dus maar even een PBtje gestuurd.

Ik ben gisteren trouwens nog even ‘stijlloos’ hier op het forum geweest, en hij sloeg voor het eerst niet af 😯, misschien is er toch nog h

Zou een upgrade van mijn videokaart misschien ook nog wat uit kunnen halen:?:

Beunhaas102
    Deelnemer

Zo, vandaag bij Chris even de CD-rom opgehaald, en het lijkt te werken (de vorige berichten zijn gepost op het werk, dit is de eerste weer op de betreffende pc). Hiervoor nog zonder cd-rom geprobeert, toen was het met 30min afgelopen. Maar met die cd-rom lijkt – zeg ik voorzichtig 😉 – die het wel te doen 😆

Chris
    Deelnemer

Ok… tweede keer dat ik dit bericht type(blijkbaar mag het voor ‘spiware’ met een y niet :).

Goed dat hij het met de CD (nog) doet.

Zo te zien ligt het dan toch aan spyware/virus.

Als hij het blijft doen zou ik Windows opnieuw (goed) installeren, zoals firewall en antivirus installeren voordat de PC verbdinding krijgt met het internet.

Maargoed, eerst nog even afwachten of hij het blijft doen :)

Chris

Beunhaas102
    Deelnemer

Nou ja inderdaad we hobby-en nog even rustig door, en als dit zo mooi blijft lopen dan zal de hele zooi er wel wer opnieuw opmoeten *zucht*

Achja heb ik in ieder geval tijd een backup van mijn bestanden te maken.

Bedankt Chris!

Beunhaas102
    Deelnemer

Het probleem lijkt toch nog niet verholpen, heb vandaag de videokaart is fors belast, en uiteindelijk werd Run DMC – It’s like that @ You tube hem fataal :P

Onder Ubuntu is ie wat toleranter, maar het probleem lijkt dus toch in de hardware te zitten. Van de week maar is even een nieuwe videokaart scoren dan, en dan hopen dat het over is…

8 berichten aan het bekijken - 17 tot 24 (van in totaal 58)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven