De bouw van een 5" Sik *update 8*

De nieuwste berichten Forums Locomotieven en spoorse zaken 3½", 5", 7¼" spoor De bouw van een 5" Sik *update 8*

8 berichten aan het bekijken - 9 tot 16 (van in totaal 43)
  • Auteur

hoi Vincent.

Toch is dit voor mij nog niet echt helder…ik heb wel een fotopagina, kan ik (en mag ik) een link op m’n topic zetten?

Groet:

Vincent

Anoniem
    Inactief

Werkspoormonster wrote:

hoi Vincent.

Toch is dit voor mij nog niet echt helder…ik heb wel een fotopagina, kan ik (en mag ik) een link op m’n topic zetten?

Groet:

Vincent

Tuurlijk !

en als je kijkt bij je foto pagina dan heeft elke foto een eigen URL (bijvoorbeeld: http://www.vincentklop.nl/foto’s/Sik/voorbeeldfoto.jpg) als je dit nu zet tussen

Code:

[img] en [/img]

dan komt de foto direct op het forum te staan :)

Anoniem
    Inactief

Update 3 heb ik toch maar een echte update van gemaakt… Is dus nu ook te vinden in de topic start….

Alex
    Deelnemer

Hoi Vincent

Dat draaien valt best wel mee en bedenk dat de meeste van ons een gevulde afvalbak onder hun werkbank hebben staan, en daar zitten niet alleen draai spanen in.

Groeten Alex

Anoniem
    Inactief

En er is weer een update! Nummer 4… Kijk dus weer snel in de topic start voor de laatste update!

Anoniem
    Inactief

De wielen zijn af!!! De laatste zijn dus redelijk snel gegaan gelukkig :)

Anoniem
    Inactief

En weer een hele mooie update geplaatst al zeg ik het zelf :)

Dit keer van een aantal kleine, maar belangrijke onderdelen. Veel leesplezier!

Anoniem
    Inactief

Het is alweer een tijd geleden dat ik een update geplaatst heb. In de tussentijd is er niet veel gebeurd, wat er wel gebeurd is:

– Flens + Haak gemaakt.

– Voor en achter front van de motorkast gemaakt.

– Schoorsteen + bevestigingsflens.

Verder ben ik vandaag bezig geweest om de koppelingen te maken, maar dit is niet helemaal gelukt dus morgen nog een poging :)

8 berichten aan het bekijken - 9 tot 16 (van in totaal 43)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven