De nieuwste berichten › Forums › Locomotieven en spoorse zaken › 3½", 5", 7¼" spoor › De bouw van een 5" Sik *update 8*
- Dit onderwerp bevat 42 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 7 maanden geleden door
hhogendoorn.
- AuteurBerichten
- 1 september 2006 om 13:24 #2457
Werkspoormonster
Deelnemerhoi Vincent. Toch is dit voor mij nog niet echt helder…ik heb wel een fotopagina, kan ik (en mag ik) een link op m’n topic zetten?
Groet:
Vincent
1 september 2006 om 15:18 #2458Anoniem
InactiefWerkspoormonster wrote:hoi Vincent.
Toch is dit voor mij nog niet echt helder…ik heb wel een fotopagina, kan ik (en mag ik) een link op m’n topic zetten?
Groet:
Vincent
Tuurlijk !
en als je kijkt bij je foto pagina dan heeft elke foto een eigen URL (bijvoorbeeld:
http://www.vincentklop.nl/foto’s/Sik/voorbeeldfoto.jpg ) als je dit nu zet tussenCode:[img] en [/img]
dan komt de foto direct op het forum te staan
17 december 2006 om 15:13 #2459Anoniem
InactiefUpdate 3 heb ik toch maar een echte update van gemaakt… Is dus nu ook te vinden in de topic start…. 23 december 2006 om 22:17 #2460Alex
DeelnemerHoi Vincent Dat draaien valt best wel mee en bedenk dat de meeste van ons een gevulde afvalbak onder hun werkbank hebben staan, en daar zitten niet alleen draai spanen in.
Groeten Alex
1 februari 2007 om 20:24 #2461Anoniem
InactiefEn er is weer een update! Nummer 4… Kijk dus weer snel in de topic start voor de laatste update! 4 februari 2007 om 21:31 #2462Anoniem
InactiefDe wielen zijn af!!! De laatste zijn dus redelijk snel gegaan gelukkig 4 maart 2007 om 16:35 #2463Anoniem
InactiefEn weer een hele mooie update geplaatst al zeg ik het zelf Dit keer van een aantal kleine, maar belangrijke onderdelen. Veel leesplezier!
25 juli 2007 om 16:59 #2464Anoniem
InactiefHet is alweer een tijd geleden dat ik een update geplaatst heb. In de tussentijd is er niet veel gebeurd, wat er wel gebeurd is: – Flens + Haak gemaakt.
– Voor en achter front van de motorkast gemaakt.
– Schoorsteen + bevestigingsflens.
Verder ben ik vandaag bezig geweest om de koppelingen te maken, maar dit is niet helemaal gelukt dus morgen nog een poging
- AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.