Einde stoom evenement Rijnhal Arnhem

De nieuwste berichten Forums Stoom algemeen Algemeen Einde stoom evenement Rijnhal Arnhem

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    rudolf50
    Deelnemer

Hallo,

Er liep al een gerucht dat het internationale stoomtreffen in de Rijnhal zou gaan stoppen.

Afgelopen zondag is het officieel bekend gemaakt.

De reden voor het stoppen is dat de nestor van het evenement, inmiddels al een zeer respectabele leeftijd heeft en dat er geen opvolgers gevonden zijn voor deze klus.

Ik wil via deze weg Piet van Mazijk en zijn team bedanken voor wat ze al jaren lang hebben gedaan.

Hopelijk staat er iemand op om het stokje over te nemen, degene die zich geroepen voelt kan contact op nemen met Piet van Mazijk.

Rudolf

john
    Deelnemer

Lijkt het er op dat er langzaamaan een einde komt aan onze stoom evenementen ?????????

Het “rommelt” in Leek, er is iemand die beweerd dat stoomgroep Leek er mee op wil houden + het hele gedoe rond de aankomende stoomdagen.

Nu dit bericht dat ALS er niemand anders komt om de organisatie van de najaarsstoomdag op zich te nemen dit evenement ook weg kan vallen.

Wat is het volgende…… voorjaarsstoomdag….. ? (ik hoop het niet).

rovi
    Deelnemer

Nee, we laten dit evenement niet zomaar stoppen.

Ik ga kijken of er mogelijkheden zijn , om dit evenement voort te zetten.

Ga eerst proberen om Piet Mazijk te benaderen, om alle ins en outs omtrent dit gebeuren te weten te komen.

Mogelijk moet er een nieuwe stichting voor worden opgericht.

Want er zal vroegtijdig het een en ander geregeld moeten worden , want het is zo oktober.

Wordt vervolgd.

rudolf50
    Deelnemer

John,

Ik begrijp jouw teleurstelling maar als je nagaat dat de organisatie geheel op vrijwilligers draait die er heel erg veel uren insteken.

En als er dan niemand zich meld om zo’n evenement neer te zetten dan houdt het echt op.

Ik zou zo zeggen als je het niet verloren wilt laten gaan pak het stokje op.

Rovi,

Ik heb je een pb gestuurd met de gegevens

Rudolf

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven