even voorstellen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    URGS
    Deelnemer

mjin naam is Fred Mostert en woon in het midden van het land, ben bijna 53 jaar , getrouwd en 2 zoons .

heb MTS wtb gedaan in H´sum en ben werkzaam als technisch verkoper in de brouwerij branche.

Voor ca 14 jaar heb ik een Lorch draaibank en een Aciera F1 freesbank gekregen met veel toebehoren.

Ben toen direkt met de frame platen van de BR 23 in 31/2″ maar door allerlei andere bezigheden hier niet veel verder me gekomen.

( werk, gezin, andere hobby´s) Je kan niet alles tergelijkertijd.

Nu de draad weer opgepakt , vooral deels samen met mijn oudste zoon die veel plaatwerk in cadcam kan tekenen om zo deze onderdelen telaten lasersnijden.

hier alvast één van de eerste kleine ondelen

[img]http://img15.imageshack.us/img15/1812/picture013qc.jpg[/img]

mijn forum naam URGS komt van de andere hobby nl. oude BMW GS off road motoren

Heb deze voor ca. 2 jaar zelf gebouwd en neem hiermee deel aan off road ritten.

[img]http://img684.imageshack.us/img684/8120/mei2009001.jpg[/img]

mvg

Fred

steven
    Deelnemer

altijd leuk om nieuwe projecten bij te houden, ben benieuwd.

gr,

Steven

Arjan
    Deelnemer

Beste Fred,

Leuk dat je je stoomhobbie weer hebt opgepakt. Mocht je hulp nodig hebben laat het me even weten. Ik beleef veel plezier met bouwen en rijden van deze mooie loc.

Ben mijn BR23 3,5″ aan het afronden en zit te kijken naar een UP Big Boy of Bayer Garrat op 3,5″.

Hartelijke stoomgroet,

Arjan

URGS
    Deelnemer

Hallo ,

heb inmiddels een deel van het onderstel (bijna) af

Ik ben met deze frame delen al wat langer geleden begonnen maar nu de rest af gemaakt.

hier een eerste foto

[img]http://img710.imageshack.us/img710/1744/dsc4623.jpg[/img]

om de plaatdelen strak tekrijgen is nog een hele opgave en ik ga dan ook proberen de resterende plaatdelen te laten lasersnijden.

zoals reeds eerder verteld is mijn zoon bezig met de tekeningen maar wegens studie gaat dit niet zo snel.

Is er iemand die een tip heeft waar dit het beste gedaan kan worden ?

De hoofd frame platen zijn ook al een heel eind op weg.

mvg

Fred

Cor Stoom
    Deelnemer

Hallo Fred,

ik heb indertijd de frameplaten voor mijn “Sik” laten snijden bij Roy Wilms, ook een forumlid.

Perfect gedaan.

mvg,

Cor :D

URGS
    Deelnemer

Hallo Cor Stoom,

Dank je voor de reactie

Weet je ok hoemik Roy Wilms kan bereiken?

Groet

Fred

Cor Stoom
    Deelnemer

Hallo Fred,

ja, je stuurt hem een “PB” tje. (persoonlijk bericht via de mail functie op dit forum).

suc6

Cor. :D

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven