Gereedschap winkel Friesland

De nieuwste berichten Forums Stoom algemeen Algemeen Gereedschap winkel Friesland

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Chris
    Deelnemer

Beste mensen,

Allereerst een gelukkig nieuwjaar!

Nu ik langsamerhand wat verder kom met de hobby, komen gebreken van het materiaal aan het licht, nu ben ik op internet wat gaan zoeken naar winkels die bv kruistafels/draaibeitels/frezen e.d. verkopen.

Je komt natuurlijk al snel uit bij Buitelaar, maar dit is meer dan 2 uur rijden bij mij vandaan.

Mijn vraag is dus of iemand een winkel, zoals Buitelaar, weet in het hoge Noorden.

Dingen die ik zoek:

Kruistafel (rond de 150-200 mm verplaatsing)

Frezen

Tappen

Ruimers

e.d.

Bij voorbaat dank,

Chris

Anoniem
    Inactief

Hoi Cris, je zou eens een kijkje moeten nemen bij de commerciële links op de hoofd-website… daar staan er wel een paar tussen denk ik :)

1tje die ik gelijk vond: http://www.machinehandelbos.nl/index.htm

Succes!

Alex
    Deelnemer

Dit is een herkenbaar probleem. Je kan het eens proberen bij Kramp(Tolbert) of Lasaulec of een andere industrieële groothandel, vaak willen die je toch wel helpen. In Dokkum zit Enorm-Straatsma. Verder raad ik je aan een boodschappenlijstje te maken en met de Stoomdagen naar Nienoord te komen, daar staan altijd een hoop handelaren maar dan moet je wel geduld hebben tot 1 mei

Groeten Alex

Chris
    Deelnemer

Ik kan me nu nog wel redden, het is toch te koud om bezig te gaan(machines staan in een grote loods zonder verwarming en niet erg tochtvrij).

Ik zal eens even bij machinehandelbos aankloppen wat zij te bieden hebben.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven