gezocht draaibank

De nieuwste berichten Forums Stomertjes Te koop gevraagd gezocht draaibank

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    jann
    Deelnemer

heb draaibankje gevonden

jann

Roy Wilms
    Deelnemer

Jann,

ik verkoop binnenkort mijn quantum D250x400, incl>

boorkop 0-13mm

vaste centers

meedraaiende center

standaardgereedsschap, incl alle tandwielen voor draadsnijden en voedingen. (0.1 en 0.2mm/omw, en met zelf ingedeelde tandwielen is ook 0.16mm/omw mogelijk)

klauwplaat 125mm. Bij de klauwplaat heb ik zelf een tooltje gemaakt, zodat je deze met de hand kunt draaien, voor schoefdraad snijden met een snijplaat.

opvulplaatjes om beitels op de goede hoogte te stellen. (0.2 , 1 , 1.5, 2 en 3mm dikte)

Beitels kun je er evt ook bij krijgen. Ik heb beitels met beitelplaten, schachtmaat 12mm. 1 binnendraaibeitel, 2 buitendraaibeitels en 1 beitel onder 45 graden. (om bijvoorbeeld kanten af te schuinen).

De machine heeft wel 1 probleem. Als ie helemaal koud is, start ie niet goed op bij 2000 toeren. Als de machine warm is, gaat dit wel. Dit zit ergens in de motor.

Roy

Beunhaas102
    Deelnemer

Roy Wilms wrote:

ik verkoop binnenkort mijn quantum D250x400, incl>

Wat gaat hem vervangen ? :P

Roy Wilms
    Deelnemer

Ik heb uit een faillisement midden vorig jaar een ENR prince gekocht. Beetje professioneler, en een stuk groter en sterker. Het is nagenoeg dezelfde machine als deze:

[img]http://www.jesco.com.tw/h1.htm[/img]

Roy

Beunhaas102
    Deelnemer

[img]http://www.jesco.com.tw/IMAGE/prince_1.jpg[/img]

Mooi machientje, dat schept inderdaad een stuk meer mogelijkheden als je Quantum, zeker gezien je onderneming.

Succes met de nieuwe aanwinst en verkoop van de Quantum!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven