Gezocht tandwielen oude Ferm

De nieuwste berichten Forums Stoom algemeen Werkplaatstechniek Gezocht tandwielen oude Ferm

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Beunhaas102
    Deelnemer

Voor een kennis ben ik op zoek naar nieuwe tandwielen voor zijn Ferm draaibank (type weet ik zo niet kan ik naar vragen). Hier zitten normale moduultandwielen (module 5.5) in echter de dikte van het tandwiel lijkt af te wijken van de standaard tandwielen die ik via Google vind.

Weet iemand hier misschien een goede toeleverancier met een groot aanbod aan tandwielen? Of kan ik die gewoon ergens als Ferm onderdelen kopen?

Foks Peter
    Deelnemer

Wauw Beunhaas102, die kennis van jouw heeft een hele grote draaibank met die moduul 5,5 er in……………is het niet toevallig moduul 1, als we het over wisselwielen hebben…………… 😯

Wisselwielen voor een Ferm (formaat Emco 8) zie regelmatig op Marktpaats voorbij komen…. anders even hier kijken.

http://www.servotool.eu/” class=”bbcode_url”>http://www.servotool.eu/

Groet Peter.

Beunhaas102
    Deelnemer

Hmm er stonden 3 waarden onder elkaar in de tabel ik heb kennelijk de verkeerde conclusie getrokken, zal dan inderdaad moduul 1 zijn 😆

Zal marktplaats is in de gaten gaan houden dan, op die site vindt ik zo gauw alleen elektrische handgereedschappen (?)

Foks Peter
    Deelnemer

Ja het staat er een beetje vreemd, maar eerst Ferm kiezen, dan Stationäre Werkzeuge, hierna staat er een spelfout, maar je moet Drechselbank kiezen en dan kom je bij de draaibanken.

Groet Peter

Beunhaas102
    Deelnemer

Hallo Peter,

Ik heb het gevonden, en ik zie er nu inderdaad gewoon losse wisselwielen staan.

Ik heb de beste man gevraagd even te kijken naar het type, hartstikke bedankt!

norwin
    Deelnemer

Hoi ik weet niet of de tandwielen nog gezocht worden maar ik heb denk ik nog een setje liggen.

Het is voor een hobbymat 65.

Als er belangstelling voor is dan hoor ik dat wel.

Groeten Norwin

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven