GEZOCHT: Wie plaatste deze advertentie

De nieuwste berichten Forums Stoom algemeen Algemeen GEZOCHT: Wie plaatste deze advertentie

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Anonymous
    Deelnemer

Hallo onderstaande advertentie staat op deze site onder het kopje “Stomertjes” in de rubriek “Onder stoom”. Ik heb evt. belangstelling om deze tractor aan te schaffen. Helaas word er op het genoemde telefoonnummer nooit opgenomen. Ik hoorde via via dat de persoon die deze tractorverkoop uit een nalatenschap beheerd een zwager is van de overleden eigenaar. IK weet niet of dit klopt. Kan iemand mij vertellen waar ik de verkoper van deze tractor wel kan vinden??

Bij voorbaat dank.

Te koop, uit nalatenschap, landbouw Stoomtractor Allchin Royal Chester. Schaal 1:8 gew. Ca. 40 kg. Prijs in overleg

Tel (046) 4372631 (Beek, L)

Met vriendelijke groet,

MJ Tempert

mjtempert@home.nl

Anonymous
    Deelnemer

MJ Tempert (Nijverdal) wrote:

Hallo onderstaande advertentie staat op deze site onder het kopje “Stomertjes” in de rubriek “Onder stoom”. Ik heb evt. belangstelling om deze tractor aan te schaffen. Helaas word er op het genoemde telefoonnummer nooit opgenomen. Ik hoorde via via dat de persoon die deze tractorverkoop uit een nalatenschap beheerd een zwager is van de overleden eigenaar. IK weet niet of dit klopt. Kan iemand mij vertellen waar ik de verkoper van deze tractor wel kan vinden??

Bij voorbaat dank.

Te koop, uit nalatenschap, landbouw Stoomtractor Allchin Royal Chester. Schaal 1:8 gew. Ca. 40 kg. Prijs in overleg

Tel (046) 4372631 (Beek, L)

Met vriendelijke groet,

MJ Tempert

mjtempert@home.nl

royalchester
    Deelnemer
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven