Goede feestdagen en een gelukkig Nieuwjaar!

De nieuwste berichten Forums Stoom algemeen Algemeen Goede feestdagen en een gelukkig Nieuwjaar!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Anoniem
    Inactief

Goede feestdagen en een gelukkig Nieuwjaar!

Via deze weg wil ik iedereen die deze website bezoekt bedanken voor de vele bezoeken die we dit jaar weer hebben mogen ontvangen en wil ik iedereen goede feestdagen en een voorspoedig / gelukkig Nieuwjaar wensen.

Dit jaar is er weer een hoop gebeurd op deze website, maar wat mij vooral opgevallen is, is dat er een vaste groep gebruikers op het forum is ontstaan die er lustig op los discussiëren en ook niet te beroerd zijn om vragen van andere mensen te beantwoorden en deze zo uit de brand te helpen, iets waarvan ik hoop dat dit ook volgend jaar weer zo door blijft gaan.

Aangezien dit de tijd is van zowel het vooruit als achteruit kijken leek het me leuk om eens te kijken naar de prestaties die er de afgelopen tijd geleverd zijn. Zo is het zo dat sinds dat het forum op 13 Mei 2004 gestart is er 2010 berichten zijn geplaatst in 416 topics. Als er gekeken wordt naar het aantal gebruikers (109 gebruikers zijn niet geband en actief) van het forum is dat een hele prestatie!

Om de spammers buiten de deur te houden is er ook het 1 en ander gebeurd, er zijn 366 IP adressen 211 URL’s, 504 woorden, 176 gebruikers gebanned.

Dat waren een beetje de cijfertjes van het forum, de normale website is echter net zo belangrijk, hier hebben we sinds we zijn gaan meten (26 September) 30 mensen op onze aanmeldingspagina om lid te worden gekregen, ook de verkoop van tekeningen loopt gestaagd door, sinds de nieuwe webwinkel online is gegaan op 7 November zijn er 51 mensen terecht gekomen op de pagina om af te rekenen.

Bij de getallen die in dit stukje genoemd worden moet wel even rekening gehouden worden met dat dit het aantal keer is dat een pagina is bekeken, hoe vaak er ook daadwerkelijk een lid gemaakt is/tekening verkocht is, kan ik niet zien!

Om mee af te sluiten heb ik gekeken of ik nog wat plaatjes kon vinden van hoe deze website er vroeger uitzag, ik heb er 2 gevonden, 1 uit 2002 en 1 uit 2003, de website uit 2003 heeft tot eind 2006 bestaan, voor een website een hele tijd!

2002:

[img width=550 height=400]http://forum.onderstoom.nl/userimages/2_2002.png[/img]

2003:

[img width=550 height=400]http://forum.onderstoom.nl/userimages/2_2003.png[/img]

Al met al hoop ik dat we u allemaal terug zien in het nieuwe jaar en wens ik u goed stomend 2008.

Vincent Klop

Webmaster Stoomgroep Holland

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven