Handleiding Michael Deckel SO slijpmachine

De nieuwste berichten Forums Stomertjes Te koop gevraagd Handleiding Michael Deckel SO slijpmachine

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Ed
    Deelnemer

Hallo,

Wie kan mij helpen aan een gebruikers handleiding voor een Michael Deckel SO slijpmachine, Engels of Duits talig, origineel, gecopiëerd of in pdf format.

Nu heb ik er een van Lizenz Deckel en deze heeft 23 pagina’s.

Mijn machine is een Michael Deckel en de gebruikershandleiding die hier bij hoort is 63 pagina’s.

Zie http://www.artcotools.com/deckel-so-cutter-grinder-c-483.html

Als iemand mij hieraan kan helpen, ben ik hem of haar zeer dankbaar.

Uiteraard tegen vergoeding.

Mvg.

Ed

v.d.Hoest
    Deelnemer

Beste ed,

De handleiding waar je naar vraagt is wel op internet tevinden, ook is er een zeer uitgebreide handleiding voor de vertex 2 toolcutter welke het zelfde is als de deckel te laden als pdf, bij handleidingen bij de firma vdh in utercht.

Met groet v.d.Hoest.

Ed
    Deelnemer

Bedankt,

Dit is een handleiding van een Wabeco en niet bepaald uitgebreid en ook niet de bijbehorende Michael Deckel SO welke ik zoek.

Mvg.

Ed

marcel s
    Deelnemer

hallo ed

je zoekt de handlijding die uitlegt hoe je de graveer frees moet slijpen

en niet hoe hij in elkaar zit en toebehoren

ik heb hem van de soe en so dieverse handlijdingen

laat weten wat je zoekt

ik zelf heb heb de deckel so waar ik al mijn frezen op slijp

groet marcel

[img]http://www.artcotools.com/files/images/2009_SO.jpg[/img]

pfb
    Deelnemer

Moi Ed,

Omdat Buitelaar een soort gelijke machine verkoopt kun je kijken of je een handleiding van hun kunt copïeren. Zelf heb ik ook aan zo’n machine gestaan en als je de truc weet is het op al dat soort machines toe te passen. Het achter slijpen van de snijkant is belangrijk, de rest is snel uitgevogeld.

Succes Peter.

Ed
    Deelnemer

Hoi Peter,

Ik heb al een uitgebreide Nederlandstalige gebruikershandleiding voor de

Lizenz Deckel SO en een Duitstalige voor dezelfde machine. Deze zijn voor 99% gelijk aan de Michael Deckel SO alleen wat ouder. Het is echter leuker om bij een Michael Deckel SO ook een handleiding daarvan te hebben.

Mvg.

Eddy

Jord
    Deelnemer

Ed wrote:

Hoi Peter,

Ik heb al een uitgebreide Nederlandstalige gebruikershandleiding voor de

Lizenz Deckel SO en een Duitstalige voor dezelfde machine. Deze zijn voor 99% gelijk aan de Michael Deckel SO alleen wat ouder. Het is echter leuker om bij een Michael Deckel SO ook een handleiding daarvan te hebben.

Mvg.

Eddy

Hallo Eddy.

Ik heb zo’n machine van buitelaar heb er geen handleiding bij gekregen, ik zou het op prijsstellen als ik er een copy van zou kunnen krijgrn.

gr. Jord Knaap

gengler
    Deelnemer

Jord wrote:

Ik heb zo’n machine van buitelaar heb er geen handleiding bij gekregen…..

Volgens mij is, volgens Europese (Machinerichtlijn) en nationale wetgeving (Warenwet) de leverancier verplicht om een handleiding in de landstaal mee te leveren!

Machinerichtlijn:

http://www.euronorm.net/content/getfile.php?public=true&fileID=1183627631-503c3b90-0001-69c53c9dca267a359d728874e32b5eb7

Zie o.a. 1.7.4 op blz. 24 t/m 26 (PDF nummering).

Dus je moet nog maar eens “stevig” navragen bij je leverancier.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven