Herkansing DIY tachometer

De nieuwste berichten Forums Stoom algemeen Werkplaatstechniek Herkansing DIY tachometer

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 22)
  • Auteur
    Gompy
    Deelnemer

Ik heb de vraag gehad of ik nog setjes van de tachometer had of wilde maken.

Er zijn er op dit moment 6 stuks in bestelling, ik moet echter minimaal 10 stuks aan onderdelen bestellen wil de prijs gelijk zijn aan de eerste serie.

Mochten er dus nog mensen zijn die een setje willen hebben, dit is (waarschijnlijk) uw laatste kans.

Klaas van Gemerden – 6 stuks

Erk Geurts – 4 stuks

pfb – 1 stuks

Alex – 1 stuks

Peter Fox – 1 stuks

Wim Jan – 2 stuks

Beunhaas102 – 4 stuks

Beunhaas102
    Deelnemer

Ik weet waarschijnlijk nog wel 2 geintereseerden voor evt. meerdere toerentellers. Kan alleen nog wel een weekje duren voor ik ze weer spreek. En als het de laatste kans is… wil ik misschien zelf ook nog wel een reserve 😆

Maargoed mijn broer is net thuisgekomen, dus hij mag het soldeerapparaat even opzoeken en dan kan ik de 2 liggende exemplaren eerst even maken.

Gompy
    Deelnemer

Het minimale aantal is bereikt, as weekend (03-05-2008) sluit ik de inschrijving en ga ik over tot bestellen.

john
    Deelnemer

Reject wrote:

Van de volgende mensen heb ik een inschrijving voor de tachometer ontvangen:

Klaas van Gemerden – 6 stuks

Erk Geurts – 4 stuks

pfb – 1 stuks

Het minimale aantal is bereikt, as weekend (03-05-2008) sluit ik de inschrijving en ga ik over tot bestellen.

ik neem aan dat je niet naar Leek komt aankomend hemelvaart weekeinde ?

Gompy
    Deelnemer

Helaas andere bezigheden.

Beunhaas102
    Deelnemer

Nou, ik ga er ook nog wel een paar bestellen, exact aantal weet ik nu nog niet maar van het weekend wel. Mijn broer wil er sowiesow 1, ik wil er zelf ook nog wel 1 bij, en vanmiddag komt er iemand mijn draaibank ombouwen naar frequentieregeling die had evt. ook interesse. En ik moet nog iemand emailen die had ook interesse. Dus ik denk dat ik er ook nog wel tussen de 3 á 6 wil hebben.

Gompy
    Deelnemer

Ik wil niet wachten met bestellen omdat er vrienden, kennisssen en / of bekende “misschien” ook nog intresse hebben.

De sluitingsdatum van 3 Mei blijft staan omdat ik vind dat ik dat verplicht ben tov de mensen die al besteld hebben.

Beunhaas102
    Deelnemer

Nee hoor geen probleem, ik gaf alleen aan wat ik al zei, dat ik er waarschijnlijk ook nog wel 3 á 6 wil en de 3e hoor je hoeveel precies.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 22)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven