De nieuwste berichten › Forums › Stoom algemeen › Algemeen › Iemand in de buurt vab Buitelaar ?
- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 5 maanden geleden door
Roy Wilms.
- AuteurBerichten
- 29 december 2007 om 00:15 #445
Gompy
DeelnemerVandaag brak ik door een stommiteit een stukje van mijn 10mm frees af. Helaas is het *even* halen van een nieuwe frees bij Buitelaar een rit van ruim 3 uur.
Bestellen bij Buitelaar is *out of order* gezien de idioot hoge verzendkosten die ze rekenen.
Is er misschien iemand die in de buurt van Buitelaar woont / werkt en een paar freesjes voor me zou willen halen en deze op wil sturen ?
Natuurlijk maak ik eerst het geld over voordat er iets gehaald / verzonden hoeft te worden.
Het gaat om deze frezen:
http://www.buitelaar.nl/comasy/templates/product.aspx?contentid=237&productid=1857 ” class=”bbcode_url”> http://www.buitelaar.nl/comasy/templates/product.aspx?contentid=237&productid=1857 Prijzen van de Vingerfrezen HSS ( 4 snijders )
Verkrijgbaar in de volgende maten:
2,3,4,5 en 6 mm. met een schacht van 6 mm. Kosten: € 2,50 p.stuk.
7,8,9, en 10 mm. met een schacht van 10 mm. Kosten: € 3,50 p.stuk.
Wat ik nodig heb is het volgende:
1x 2mm
1x 3mm
1x 5mm
1x 8mm
2x 10mm
Mvg, Rob –
http://www.modelbouw.gompy.net 29 december 2007 om 00:53 #3991Beunhaas102
Deelnemer😯 heb even bij buitelaar op de site gekeken, maar die nieuwe verzendkosten zijn inderdaad erg hoogStuurt de locloods niet toevallig op?
29 december 2007 om 01:01 #3992Gompy
DeelnemerKan niets vinden op de site van de locloods, maar zal morgen eens bellen. De prijzen zijn trouwens gelijk met Buitelaar
BTW, ik heb daar mijn draaibank ook vandaan, dus ik weet waar ik koop.
29 december 2007 om 12:00 #3993Gompy
DeelnemerIk heb vanmorgen de locloods gebeld en deze sturen op gewicht af. Past het door de brievenbus dan geldt het normale posttarief, anders wordt het pakketposttarief.
Maw, voor 6 frezen ben ik 20 euro kwijt bij de locloods tegenover 68,50 euro bij Buitelaar.
Daarbij gaat mijn zending ook nog maandag op de post…..hoe bedoel je service in deze drukke tijden en vacanties.
Mvg, Rob
29 december 2007 om 14:47 #3994Mark2007
DeelnemerDat is inderdaad een stuk voordeliger, ik snap ook niet waarom buitelaar zulke belachelijk hoge verzendkosten heeft, dat houdt mij in iedegreval tegen om er regelmatig wat te kopen. Mark
29 december 2007 om 15:09 #3995Beunhaas102
DeelnemerDat klinkt inderdaad goed! Handig om te weten als ik straks wat freesjes nodig heb. En je hebt je draaibank er ook nog gekocht? Dat je er dan niet zelf aan dacht 😆 Waar Buitelaar mee bezig is is me ook niet helemaal duidelijk, het lijkt me dat hij zijn eigen handel aan het belemmeren is
29 december 2007 om 15:24 #3996Gompy
DeelnemerBuitelaar wil dat je naar de winkel komt, wat je ogen zien pakken je handen en dus is de omzet hoger. De Locloods is meer een *hallo virend, ik ben toevallig open winkel*, wat niet wegneemt dat de service uitstekend is en dat het zeer vriendelijke mensen zijn.
Op de dag dat ik mijn draaibank kwam halen, was er niemand aanwezig en de deur zat op slot ondanks de afspraak van dag en tijd dat ik er zou zijn.
Vandaar ook mijn terughoudenheid van de Locloods…….maar die toch vandaag mij heeft laten zien dat zij wel de servives hoog in het vaandel hebben staan.
29 december 2007 om 19:04 #3997Roy Wilms
DeelnemerDaarnaast is mijn ervaring, dat de frezen van buitelaar van veredelde boterkwaliteit zijn. Maar dit is mijn mening. Roy
- AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.