De nieuwste berichten › Forums › Stoom algemeen › Werkplaatstechniek › informatie AI draaibank
- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 3 maanden geleden door
ger.
- AuteurBerichten
- 23 juli 2011 om 16:08 #1147
rakker5
DeelnemerHallo mijn AI draaibank heeft twee hendels om spoed en draad te snijden .
Hendel A = 1 2 3 4 5 .. hendel B = I II III .
Kan iemand mij vertellen wat de getallen betekenen die onder B I staan
Ik zie er veel 3 staan en veel 9 en veel 12 .
Ik moest laatst 12 gangen snijden en toen zag ik staan hendel op B I en A 1 kon wel op 1 2 3 4 5 staan maar daar klopt dus niks van .
Uiteindelijk heb ik hendel A op 2 gezet en hendel B op ook 2 .
Maar ik weet nu nog steeds niet wat die getallen betekenen die onder B I staan .
Mijn vraag is kan iemand mij dat uit leggen
Bvd John
9 september 2011 om 11:17 #8796rakker5
DeelnemerHallo Blijkbaar toch een moeilijke vraag , maar er moeten toch meer mensen zijn met een AI draaibank.
Mvg. John
9 september 2011 om 16:13 #8797ger
DeelnemerMisschien is het handig dat je even vertelt welk type AI je hebt , en plaats een foto van je tabellen, die hendels werken altijd in combinatie met de gekozen wisselwielen, Ik heb zelf vroeger met een dr1 gewerkt , maar zou de tabellen even moeten zien om je te kunnen vertellen hoe je hendels moet zetten9 september 2011 om 23:17 #8798Erik.B
DeelnemerHet is idd wel handig om te weten welk type je hebt. Heb je tot 1000 omw of tot 4000 omw/p/min?
Of heb je de ergonomic verzie.
Als je een duidelijke foto plaats van het tabel en foto van tabel met schakels dan kunnen wij je vast verder helpen
10 september 2011 om 13:45 #8799rakker5
DeelnemerHallo Ger en Erik Het is een 4000 toeren AI.
Maar hoe ik schroefdraad moet snijden dat weet ik wel .
Maar mijn vraag was wat betekenen die getallen die onder B1 staan op de tabel . er staan veel de zelfde getallen onder mekaar 3,,, 9,,, en 12 .
Dat was mijn vraag wat betekenen die getallen .
Mvg. John
10 september 2011 om 15:30 #8800ger
DeelnemerToerental is geen typeaanduiding natuurlijk Nogmaals , maak eens een foto van je tabellen , dan zien we wat je bedoelt,
Ik heb na 25 jaar niet exact meer de tabel in mijn hoofd zitten namelijk
- AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.