Internationale stoomdagen Nienoord

De nieuwste berichten Forums Stoom algemeen Evenementen Internationale stoomdagen Nienoord

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Alex
    Deelnemer

Van 21 t/m 24 mei (hemelsvaartdag + weekend) zijn op Familiepark Nienoord voor de 36e maal de Internationale Stoomdagen. Buiten heel veel model stoommachines zullen ook een aantal full size machines onder stoom aanwezig zijn. Overdag trekt dit evenement altijd veel bezoekers, ’s avonds wordt het meestal erg gezellig, kortom dit moet je gewoon meemaken.

Uiteraard ben ik er alle dagen, wie komt er nog meer?

Groeten Alex

Erik.B
    Deelnemer

Hoi Alex

Ik kijk al weer heel er uit naar de stoomdagen! Ook ik ben er weer van de partij! Ook neem ik mijn NS3400 in aan bouw zien op de spoor 1 baan. Jammer genoeg nog niet rijdend.

Groetjes

Erik :)

john
    Deelnemer

Natuurlijk ben ik ook weer van de partij !!

Afgelopen jaar was een leerzaam jaar, vooral hoe het niet moet.

Inmiddels heb ik een nieuwe (gekeurde !) ketel voor mijn Clayton, en is er ook een en ander beter afgesteld en geborgd.

Tot over 4 weken !!

rickm
    Deelnemer

ik kom ook .

alleen ben ik er zonder stoom lok van me oom.

heb er zin in

m v g rick

Anoniem
    Inactief

Uiteraard ben ik ook weer van de partij.

Nog mensen die weer een poging willen wagen om te meeten en zo de mensen achter de nick’s eens te ontmoeten? Dan moeten we het alleen even iets beter aan pakken als de vorige keer, maar dat zou moeten lukken :)

Jeroen
    Deelnemer

Ja.

Alex
    Deelnemer

Hoi Admin,

Lijkt me een leuk idee om een meeting te houden met de forumleden. Misschien een idee om het op een avond te doen, vorige keer is wat mij betreft mislukt omdat ik overdag te druk ben met stomen en ook nog dienst doe als vrijwilliger op Nienoord.

john
    Deelnemer

Alex wrote:

Hoi Admin,

Lijkt me een leuk idee om een meeting te houden met de forumleden. Misschien een idee om het op een avond te doen, vorige keer is wat mij betreft mislukt omdat ik overdag te druk ben met stomen en ook nog dienst doe als vrijwilliger op Nienoord.

Lijkt me (weer) leuk.

s`avonds is een betere suggestie inderdaad, 20:00 zaterdagavond verzamelen voor de ingang van het restaurant of zo ?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 31)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven