De nieuwste berichten › Forums › Locomotieven en spoorse zaken › Spoor 1 › kleine impressie van het Echtdampf Treffen in Karlsruhe
- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 10 maanden geleden door
brammoos.
- AuteurBerichten
- 14 januari 2014 om 17:55 #1436
brammoos
DeelnemerHierbij een klein filmpje van het beroemde Echtdampf Hallentreffen in Karlsruhe, het weekeinde van 9,10 en 11 Januari 2014. Ik heb alleen de kans gehad om enkele locomotieven te filmen op de spoor een tafel van Aster. http://www.youtube.com/watch?v=hGdDS2v-W2g Een erg indrukwekkende show met een hele grote hal vol met 5 inch spoorbanen, had nog nooit zoiets groots gezien op 5 inch gebied.
Groeten Bram
14 januari 2014 om 18:27 #10254Chrit-koumans
DeelnemerHallo Bram, Heel erg mooi in Karlsruhe,maar de allergrootste is Sinsheim (In de buurt van Heilbronn)
Hier zijn meerdere hallen vol van spoor 1 t/m spoor 7.25
Ik dacht dat dit afgelopen weekend heeft aangevangen 12-01-2014 .
Mvg,
Chrit
14 januari 2014 om 21:54 #10255gerard
DeelnemerDag Bram. Mooi filmpje. Lijkt mij prachtig om daar eens heen te gaan.
Net als Sinsheim overigens. Kan iedereen zich daar voor aanmelden?
Groeten Gerard
15 januari 2014 om 10:13 #10256brammoos
DeelnemerHallo Chrit, De show in Karlsruhe is volgens mijn info de vervanging voor die ooit in Sinsheim was. Er is wel een speciale spoor een show in het museum van Sinsheim maar dat is elke zomer en vooral veel electrische modellen
MVG
Bram
15 januari 2014 om 10:15 #10257brammoos
DeelnemerMooi filmpje. Lijkt mij prachtig om daar eens heen te gaan. Net als Sinsheim overigens. Kan iedereen zich daar voor aanmelden?
Groeten Gerard[/quote]
Gerard de show in Sinsheim kun je gewoon naar toe, dit is in een museum, maar de twee banen waar met live steam op gereden wordt zijn of van Aster of van Wyco en vooral hun producten rijden hier op. Wat je op mijn filmpje ziet met een eigenbouw model op een Aster baan is een uitzondering.
Groeten Bram
- AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.