De nieuwste berichten › Forums › Stoom algemeen › Algemeen › Komkomertijd ?
- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 6 maanden geleden door
Sander.
- AuteurBerichten
- 29 november 2007 om 21:06 #427
Gompy
DeelnemerWat is het toch stilletjes op het forum. Zit iedereen in een winterdip, is het materiaal te duur geworden of is alle inspiratie verdwenen ?
Laat ik nu denken dat juist de wintermaanden gebruikt werden om te bouwen.
Mijn keteltje begint vorm aan te nemen en met een beetje geluk kan in de juiste sproeier bemachtigen voor de brander zodat eindelijk de ketel on de stoom kan.
30 november 2007 om 09:28 #3851Mark2007
Deelnemernee geen komkommertijd, het is nu veel te koud voor komkommers 30 november 2007 om 14:03 #3852Sander
DeelnemerGeen komkommertijd hier. Ik ben juist erg druk met mijn stirlingmotor 😉 30 november 2007 om 18:05 #3853Beunhaas102
DeelnemerMisschien is juist iedereen druk aan het werk Ik niet in ieder geval, ja ben wel druk alleen meer met min auto en motor, afgelopen week de motor kapot gegaan, vandaag de auto (gaat heel lekker).
Mja mijn CNC-machine lijkt wel op te schieten, de puzzelstukjes vallen langzaam op zijn plaats, nou nog even met mijn ouders rond de tafel over meer ruimte in de schuur
😆 . En dan kan ik beginnen aan mijn stoommachine1 december 2007 om 16:52 #3854Alex
DeelnemerIk vond het ook al stil hier. Ik denk dat iedereen druk aan het werk is, nu het seizoen afgelopen is hebben degenen die actief stomen denk ik de handen vol aan het winteronderhoud. Zelf zet ik Rode Paulien ook op een laag pitje omdat het onderhoud aan mijn Juliet ook gebeuren moet. Daarnaast ben ik met nog een paar mensen nieuwe draaistellen aan het maken voor één van de motorlocs op Nienoord. Niettemin kijk ik wel bijna dagelijks even op ons forum. Groeten Alex
2 december 2007 om 13:22 #3855Sander
DeelnemerGister en vandaag weer wat delen gemaakt. Iets meer koelribben (aangezien ze in diameter iets kleiner zijn). [img]http://img162.imageshack.us/img162/8045/stirlingry7.jpg [/img] - AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.