De nieuwste berichten › Forums › Stoom algemeen › Algemeen › layout website
- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 4 maanden geleden door
Anoniem.
- AuteurBerichten
- 9 juli 2006 om 14:19 #239
Anonymous
DeelnemerMooi zo’n hernieuwde website veel werk in gestoken. Bravo!. Maar nu het volgende. Ik ben iemand die dagelijks op de home pagina kijkt en wil kijken. Het zou heel veel helpen als op die bijna lege home pagina ook verteld wordt wat er die dag (of die week) nieuw op bv het forum geplaatst is. groeten Haijo Brinkers
9 juli 2006 om 18:40 #2424Anoniem
Inactiefhaijo brinkers wrote:Mooi zo’n hernieuwde website veel werk in gestoken. Bravo!. Maar nu het volgende. Ik ben iemand die dagelijks op de home pagina kijkt en wil kijken. Het zou heel veel helpen als op die bijna lege home pagina ook verteld wordt wat er die dag (of die week) nieuw op bv het forum geplaatst is.
groeten Haijo Brinkers
Als eerste dank voor het compliment!
Het wordt technisch erg lastig om te gaan kijken wat er als laatste op het forum geplaatst is. Ik zou kunnen kijken of het mogelijk is om de laatste wijzigingen van de rest van de pagina in een kort lijstje o.i.d. neer kan zetten. Ik beloof echter niks
10 juli 2006 om 21:33 #2425Beunhaas102
DeelnemerOp het kreidler forum heeft men dit ook ( http://www.kreidler.nl ) volgens mij maken hun ook gebruik van dit type forum. Zelf mis ik een avater (afbeelding). Lay-out is verder in mijn ogen prima hoewel ik de oude niet gezien ehb.11 juli 2006 om 17:41 #2426Anoniem
InactiefAh, maar die site draait helemaal op phpbb, dus ook de voorpagina etc. Dat is bij ons niet het geval, het forum draait als apparte module naast de rest van de website… Ik zie wel wat voor lijstje je bedoelt, ik zal er binnenkort m’n licht eens op laten schijnen De avatars heb ik aangezet, die stonden nog uit in verband met de beschikbare ruimte die we hadden op internet. Hier is door middel van een nieuwe server wat aan gedaan.
11 juli 2006 om 19:03 #2427Anoniem
InactiefBekijk de pagina maar eens, ik denk dat je iets bedoelt als wat ik nu gemaakt heb: 11 juli 2006 om 21:06 #2428Beunhaas102
DeelnemerWow super, dat heb je ook nog best wel snel gedaan dan 😉 . De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik helemaal niet bekend was met de site (toevallig op het forum terecht gekomen via google), binnenkort maar is eventjes kijken😆 . Het is in ieder geval heel handig dat je zo even de laatste berichten kan zien.En bedankt voor de avateroptie, zal mij er 1 dezer dagen 1 aanmeten.
12 juli 2006 om 20:50 #2429Frits
DeelnemerHi, Mij is het nog niet gelukt om een afbeelding uit mijn PC als Avatar te koppelen. Wie wel?
Plaatje is 79 pixel breed en 53 hoog ongeveer 2Kb. Maar alleen een snelle foutmelding en dan ik ben weer in het forum terug.
En doe ik dan iets verkeerd?
Frits
12 juli 2006 om 22:15 #2430Alex
DeelnemerNog een idee 💡 ,een link van het forum terug naar de hoofd pagina.Ik en ook anderen komen regelmatig even op het forum via een link in favorieten maar dan kun je niet naar de hoofd pagina anders dan via een tweede link in favorieten. In praktijk kom ik dus zelden op de hoofdpagina.
Groeten Alex
- AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.