Model Engineers’ Workshop DATA BOOK

De nieuwste berichten Forums Stoom algemeen Werkplaatstechniek Model Engineers’ Workshop DATA BOOK

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    ArnoldS
    Deelnemer

Hallo hobbyvaklui,

Ik ben al een tijdje abonnee van het verukkelijke blad ‘Model Egineers’ Workshop’ nu uitgegeven door Magicalia. Afgezien van de enorme U-bocht (via Zwitserland) waarmee dit tijdschrift, en dikwijls veel later in m’n brievenbus belandt heb ik echt weinig te klagen.

Enige tijd terug hadden ze in het midden van blad steeds een supplement van een ‘DATA BOOK’. Toch wel handige info wat daar in staat, alleen nu kwam ik tot de ontdekking dat ie zeker niet compleet is. Op het lijstje wat ze zouden hebben gepubliceerd ontdekte ik dat ik nog wat mis.

Uit de reeks A1 – 36 mis ik namelijk A1 – 4 en uit de reeks B1 – 54 mis ik B1 – 14.

Nu wilde ik graag weten of deze sectie’s uit het MEW DATA BOOK gewoon toch niet zijn gepubliceerd of dat ik een toch niet helemaal compleet boekje heb. Wie weet mij hierover meer te vertellen? Of moet ik toch David Clark ermee lastig vallen? Gaarne jullie reacties.

Oh ja, als je MEW nr.1 t/m 29 hebt liggen en je wilt ze aan me kwijt dan houdt ik me van harte aanbevolen!

Vriendelijke groeten,

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven