Nieuwe gebruiker, nieuwe modelbouwer, opnieuw in Nederland

De nieuwste berichten Forums Stoom algemeen Algemeen Nieuwe gebruiker, nieuwe modelbouwer, opnieuw in Nederland

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    schilpr
    Deelnemer

Zoals de titel al aangeeft, ben nieuwe hier, ook een beetje nieuwe met modelbouw.

Op dit moment bouw ik vooral onderdelen voor auto’s en automotoren. Binnenkort verhuizen we terug naar Nederland, De Lier (westland) om precies te zijn en ben van plan aan wat kleinere projecten te gaan werken.

Doe veel aan ijzersmeden met m’n zoon, ga een werkplaats inrichten in m’n huis in Nederland, de freesbank staat er al en een draaibank komt eraan.

Zou graag in contact komen met andere machine bouwers in de buurt.

Rob

Cor Stoom
    Deelnemer

Hallo Rob,

welkom op het forum en binnenkort ook in NL.

Ik ben benieuwd waar je nu woont in welk land, omdat ik ook niet in NL woon.

Je komt in ieder geval dicht bij een grote Handelaar te wonen.

Suc6 met de hobby.

mvg,

Cor 8)

schilpr
    Deelnemer

Cor, ik woon op dit moment in de VS, Texas om precies te zijn.

En nog wat additionele informatie.

Ik heb ervaring met machinebouw en plaatwerk door het bouwen van “custom” auto’s.

Mijn nieuwe shop krijgt een freesbank, draaibank, AC/DC TIG en aluminum giet mogelijkheden.

Wat bedoel je met wonen dichtbij een grote handelaar?

Cor Stoom
    Deelnemer

Hallo Rob,

zo om jaloers op te worden, Texas, maar ja, je zal wel een goede reden hebben om terug te komen.

Met die handelaar bedoelde ik de firma Buitelaar (als je even googeld op Buitelaar, dan kom je er wel een paar tegen). Dat is een hele grote zaak in draai-freesbanken en gereedschappen, waar ook veel hobbyisten komen en die zit/zat oa ook in Oudewater en dat is niet zo ver van de Lier af.

Zou je nog wat specifieker willen zijn met “machinebouwers” want er zijn er velen.

mvg,

Cor.

schilpr
    Deelnemer

Met andere machine bouwers bedoel ik mensen die ook graag mechanische dingen bouwen.. altijd goed om samen met iemand anders bezig te zijn en van elkaar te leren.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven