niewe soort motor

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Anonymous
    Deelnemer

Ik zat een keer te krabelen en toen opeens idee niewe motor bedacht maar ik kan het niet maken loopt goet in pc programma kan iemand het maken de de stang dient ook als

uitlaatklep fotos. Komen nog 💡

[/code][/list]

john
    Deelnemer

Snap er geen bal van…

keertje wat krabbelen op papier, opeens nieuw idee.

Maar kan idee niet uitvoeren.

Loopt goed in PC programma

Kan iemand het maken, de stang dient ook als uitlaatklep.

snel die foto`s, hopelijk dan duidelijker

Anonymous
    Deelnemer

Ik zou er ook niks van snappen zonder foto maar ik hat geen mogelijkheid om ze toe te voegen wat ik bedoel is dat de uitlaatklep zit in de silinder en niet erkend anders de klep wordt bedient door silinder stang mijn raket fles (zoo’n p.e.t fles raket ) nu een draagbare tuin slang van 8 bar leuk water pistool

JAM
    Deelnemer

freek knolle wrote:

Ik zou er ook niks van snappen zonder foto maar ik hat geen mogelijkheid om ze toe te voegen wat ik bedoel is dat de uitlaatklep zit in de silinder en niet erkend anders de klep wordt bedient door silinder stang mijn raket fles (zoo’n p.e.t fles raket ) nu een draagbare tuin slang van 8 bar leuk water pistool

Dank, nu is het geheel duidelijk!

john
    Deelnemer

freek knolle wrote:

de uitlaat klep in in de cilinder. ok

en niet erkend ander de klep word bediend door cilinder stang….

sorry hoor maar dit raakt kant nog wal.

Dit is toch geen normaal Nederlands !!!

werk toch eens met punten en komma`s, INTERPUNCTIE heet dat.

Niemand snapt hier iets van dit vage verhaal van een cilinderstang die aan een fles raket vast zit met een water pistool er aan ???????????????

Anonymous
    Deelnemer

freek knolle wrote:

Ik zat een keer te krabelen en toen opeens idee niewe motor bedacht maar ik kan het niet maken loopt goet in pc programma kan iemand het maken de de stang dient ook als

uitlaatklep fotos. Komen nog 💡

[/code][/list]

Anonymous
    Deelnemer

sory ik ben niet goet in leestekens en speling

Anonymous
    Deelnemer
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven