Ook nieuw

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Sander
    Deelnemer

Voordat ik lastige vragen ga stellen… stel ik me maar even voor. Mijn naam is Sander, 36 jaar jong/oud.

Sinds kort ben ik weer aan het draaien en frezen geslagen. Ik heb jaren als draaier ( vnl. kunststoffen ) gewerkt, sinds kort ben ik echter de trotse bezitter van een Myford ML10 draaibankje, waar je ( provisorisch ) ook op kunt frezen. Ik heb dit bankje voor een hele aantrekkelijke prijs kunnen overnemen, met onnoemelijk veel onderdelen en toebehoren.

Ik ben eenvoudig begonnen ( dacht ik ) met een vlamhappertje, maar het mooiste vind ik persoonlijk stationaire stoommachines.

Affijn, als ik vragen heb dan zal ik ze stellen, als jullie vragen hebben hoor ik het graag 😉

Frits
    Deelnemer

Hallo Sander,

Welkom in ons forum. Wij waarderen het zeer als de leden ons ook af en toe laten lezen of nog beter laten zien 😆, wat ze gemaakt hebben.

Je hebt in elk geval al laten zien dat je een bijdrage wil schrijven en dat doen niet alle leden helaas. :( :( :(

Tot binnenkort hoop ik

Frits

Sander
    Deelnemer

Bij deze, de zuiger, drijfstang en cilinder van mijn vlamhappertje. De foto is +/- 2 weken oud, inmiddels heb ik ook de poort in de zuiger gefreest, de ( interne ) schuif gedraaid, de krukas gedraaid en vanmiddag ben ik begonnen met de lagersteunen 😉 Ik zal eerdaags weer wat foto`s maken.

[img]http://img212.imageshack.us/img212/5005/vlam1ln8.jpg[/img]

Het is niet veel vergeleken met de mooie triple expansies etc. die hier staan. Maar ik heb erg veel plezier in :D

Sander
    Deelnemer

Bij deze de lagerstoel, ik moet hem nog solderen.

[img]http://img123.imageshack.us/img123/3232/vlamhappertjesr4.jpg[/img]

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven