opendag Rading Spoor

De nieuwste berichten Forums Stoom algemeen Evenementen opendag Rading Spoor

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Alex
    Deelnemer

Zaterdag 30 augustus is het opendag op Rading Spoor van 10.00 tot 17.00. Vorig jaar heb ik er met veel plezier gereden met mijn Juliet, die we ruim 6 uur onder stoom hebben gehouden, voor zo’n kleine loc een grote prestatie! Dit jaar kom ik met een paar collega machinisten van Nienoord Spoorwegen, met loc 2 en een stam rijtuigen rijden op de 7″ baan.

Gaan er nog meer forumers heen? Kunnen we kennis maken/bijpraten.

groeten Alex

Rene Witteman
    Deelnemer

Reeds eerder geplaatst op het modelbouwforum

Beste Stoomvrienden,

Wij houden Zaterdag 30 augustus 2008 onze jaarlijkse Open dag.

Stoomgroep Rading Spoor verzorgd er een GRATIS modelstoomfestijn in de mooie bosrijke omgeving van Hollands Rading.

We ontvangen er een aantal medebouwers en rijders van onze en andere verenigingen.

De gehele dag kun je er genieten en meerijden van allerlij modelstoomtreinen op een 3 tal spoorbreedtes.

De grote modellen trekken wel zo’n 30 kinderen en ouders voort………….

Verder zijn er modelstoomtrekkers en walsen, stationere machines en een aantal toebehoren en gereedschapstands waar je het e.e.a. kunt kopen.

Natuurlijk wordt er ook aan de inwendige mens gedacht.

Het begint om zo’n 10.00 tot 17.00 uur.

Via de oude weg van Utrecht naar Hilversum N417.

Karnemelkseweg nabij het Hertenkamp.

Mis het niet.

Borden wijzen de weg naar het festijn vanaf de hoofdweg.

mvg Rene

Alex
    Deelnemer

Het was prachtig weer, de sfeer was prima en we hebben veel rondjes gereden zonder problemen. Verder ben ik natuurlijk weer veel vrienden en bekenden tegen gekomen kortom een geslaagde stoomdag.

Ik heb vanavond eindelijk tijd gevonden om de foto’s te uploden, dus voor de liefhebbers:

http://www.miniatuurstoom.nl/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=34&catid=18

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven