Quantum D250x400

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 11)
  • Auteur
    abdax
    Deelnemer

Hallo modelbouwers,

Kan en wil iemand me vertellen of de Quantum D250 x400 hetzelfde is als de HBM 250×400.

Het lijkt er verdacht veel op.

Ben beginnend modelbouwer dus vraag gelijk of het van goede(redelijke) kwaliteit is. Gebruikerservaringen zeggen me het meest.

Uiteraard niet te vergelijken met een dure Europese maar toch.

Als iemand een goede gebruikte met x-tra`s te koop weet of heeft ben ik geinterreseerd.

Bvd voor je reaktie,

Mvg. Ab Tamboer

Beunhaas102
    Deelnemer

Een HBM en Quantum (en er zijn nog een heleboel varianten, Huvema/Maxx/etc.) zijn in principe grotendeels het zelfde. Alleen de kwaliteit van met name de lagering en de printplaten schijnt van de Quantum beter te zijn.

Er zijn meerdere mensen hier op het forum die een Quantum D250 gebruiken, zoek even met de zoekfunctie, want er zijn wel meer topics over hetzelfde onderwerp met ervaringen.

lempereur
    Deelnemer

Bonjour Abdax.

misschien kun je [/url=http://forum.onderstoom.nl/viewtopic.php?t=734&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=] hierwat vinden.” class=”bbcode_url”>wat vinden..

Groeten uit het land waar het plaatsen van een link niet helemaal wil lukken of wat ik zeg, helemaal niet wil lukken.

Beunhaas102
    Deelnemer

Daar heb je dus 1 van de Quantum D250x400 gebruikers 😆

@l’empereur de reden dat het niet werkt is omdat je de codes een beetje door elkaar haald.

Dus als volgt;

omschrijving

En hier wat jij wou posten;

Misschien dat hier wat staat

Als je op ‘quote’ klikt rechtsboven het bericht krijg je ook de code te zien zoals ik die getypt hebt.

lempereur
    Deelnemer

Daar heb je dus 1 van de Quantum D250x400 gebruikers.

Groeten uit het land waar er inderdaad een heel tevreden gebruiker woont.

Gompy
    Deelnemer

Geef 200 euro’s meer uit en je krijgt alle extra’s die je nog bij de 250×400 moet kopen bij deze machine.

draaibank HBM450

pe1mix
    Deelnemer

Bel voor een eventuele aanschaf ook de Locloods eens (024-3586545).

Zijn site is al jaren niet meer ververst dus hij heeft meer als er op staat.

Bovendien is mij ervaring met Ton dat hij goede voorlichting geeft en weet wij hij het over heeft.

Ik heb daar enige tijd geleden tot volle tevredenheid (o.a.) een klein draaibankje gekocht.

Ik zocht iets als een HBM-180V of Quantum van die maat.

Bij Ton heb ik zoiets gekocht met alle toebehoren voor een zeer nette prijs.

Bovendien is het ding uitgepakt en getest i.p.v. dat je een krat achterin de auto moet schuiven en verder maar moet zien.

Succes Eric.

Gompy
    Deelnemer

PS, mijn HMB-draaibank komt ook bij Ton vandaan :D

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven