spam

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 12)
  • Auteur
    rikske
    Deelnemer

kan men die personen niet tegenhouden?

Ons forum gaat er aan door die heren.

Cor Stoom
    Deelnemer

Ja, dat is wel mogelijk, maar dat kost heel wat tijd en kennis.

Ik vind de layout er nu prachtig uitzien, beter als voorheen, mooie kleuren alleen ik mis de openingspagina waarop de laatste nieuwste bijdrage staan. Ik zou het zeer op prijs stellen als dit weer terug kwam, scheelt een hoop tijd met zoeken, anders ben ik bang, dat ik niet meer dagelijks kom kijken. Ik merk nu al, dat ik niet meer zoveel kijk en dat vind ik jammer, dus Admin, doe aub je best. :wink:

mvg,

Cor. 8)

Gep Engler
    Deelnemer

“… ik mis de openingspagina waarop de laatste nieuwste bijdrage staan. Ik zou het zeer op prijs stellen als dit weer terug kwam, scheelt een hoop tijd met zoeken, anders ben ik bang, dat ik niet meer dagelijks kom kijken. Ik merk nu al, dat ik niet meer zoveel kijk en dat vind ik jammer, ….”

Ik sluit me geheel aan bij deze wijze woorden van Cor!

Met vriendelijke groet,

Gep

Rob
    Deelnemer

Gep,

’t zou jammer zijn als je niet meer keek! We hebben vrij veel last gehad van hackers en spambot’s De bedoeling is dat de hele site op de schop gaat. We zijn begonnen met het forum omdat daar de grootste problemen zaten. Het is de bedoeling dat eea terug komt in min of meer de zelfde configuratie, wanneer, niet te zeggen, het is veel werk en moet allemaal in de schaarse vrije tijd van de webmaster gebeuren. Een goede vervanger voor het door jou aangehaalde probleem is de regel in de “Board index“:

Bekijk onbeantwoorde berichten • Bekijk ongelezen berichten • Bekijk nieuwe berichten • Bekijk actieve onderwerpen

Klik op de derde van links “Bekijk nieuwe berichten” en je hebt ongeveer het zelfde resultaat als op de beginpagina van de site.

Groeten,

Rob

Gep Engler
    Deelnemer

Hoi Rob,

Bedankt voor je goede suggestie!

Verschil met “vroeger”: Je moet nu eerst ingelogd zijn, alvorens je het overzichtje met de nieuwe berichten ziet.

Dus ik hoop dat er t.z.t., als alles weer onder controle is (Gastenboek!), ook op de openingspagina van de vereniging weer zo’n lijstje komt. Ik keek daar vrijwel dagelijks!

Helaas kon ik gisteren niet op de ledenvergadering van de Stoomgroep Holland zijn. Maar ik veronderstel dat dit forum daar ook wel ter sprake zal zijn geweest.

Ik wens je succes met je werk voor ons allen!

Met vriendelijke groet,

Gep

Cor Stoom
    Deelnemer

Hallo Ron & Gep,

ja, ik had al het idee dat er wat nieuws aan het komen was. De kleurencombinatie zijn in ieder geval perfect. Het is goed leesbaar allemaal.

Ja en dan de frontpagina. Ik keek elke dag wel een keer of er wat nieuws stond, dat zal nu wel een stuk minder worden. Ik vind het nu allemaal te ingewikkeld.

Ik hoop dat je even vlug :D het gat dicht en dan kunnen we weer genieten van alle bijdragen.

Veel vrije tijd toegewenst.

mvg,

Cor. 8)

ewapenaar
    Deelnemer

Cor

als je forum start met deze link http://forum.onderstoom.nl/search.php?search_id=newposts” class=”bbcode_url”>http://forum.onderstoom.nl/search.php?search_id=newposts dan zie je de lijst met nieuwe berichten

Erik

Cor Stoom
    Deelnemer

Hallo Eric,

bedankt voor deze shortcut, maar ik moet me nu wel aanmelden en dat was niet mijn bedoeling, :evil: maar als het niet anders kan, dan doe ik dat wel in het vervolg. :D

mvg,

Cor. 8)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven