Steekbeitel

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Anonymous
    Deelnemer

Hallo,

Ik ben op zoek naar een mes voor in een steekbeitel

De steekbeitel is van het merk A.E.E.Merk

2.5mm breed en 10 mm hoog

Weet iemand waar die te koop zijn ?

mvg guido

wijns
    Deelnemer

Guido

Mogelijk past er een van die. Afmetingen staan nog net zichtbaar op de beitels. Het lijkt me dat op de middelste 2,5 X 10 staat.

Dirk

http://www.buitelaar.nl/comasy/templates/product.aspx?contentid=241&productid=2403

Anonymous
    Deelnemer

Hallo Dirk,

Bedankt voor je reactie maar bij Buitelaer en Locloods heb ik al nagevraagd maar die hebben ze niet.

Het zijn ook messen met een speciale vorm

Ik heb een tekening van de dwarsdoorsnede naar U opgestuurd.

(ik kan zelf geen tekeningen op dit forum zetten, computers hé)

Het is mijn beste afsteekbeitel en die zou ik niet graag verprutsen door er messen van een andere vorm in te steken

mvg guido

Mark2007
    Deelnemer

stuur mij de foto ook even door als je wil, misschien dat ik iets heb liggen in de verzamelbak.

Mark

Mark2007
    Deelnemer

Helaas Guido, ik heb er wel, merk is aeemerk, maar die zijn 14,5mm en van 4mm naar 3 mm aflopend dat is een maatje groter dan wat jij nodig hebt.

Mark

hierbij de afbeelding voor wat Guido zoekt, de beitels die erop liggen zijn van mij en die zijn dus een maatje te groot

[img]http://i29.tinypic.com/16k6tyr.jpg[/img]

Fluid
    Deelnemer

Hallo, nieuw op dit forum omdat ik ook zocht naar een plaats om AEE mesbeitels te kopen. Ik heb net het laatste eindje van mijn A.E.E. mesbeitel afgebroken (8mm hoog, boven 2mm dik, taps naar onder, met schuine boven en onderkant). Dus ik zou graag willen weten of Guido nog een plaats heeft gevonden waar ze deze beitels verkopen.

Groeten, Charles

peterve
    Deelnemer
    Fluid
    Deelnemer

Bedankt Peter. Ik zal contact met komeetstaal opnemen

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven