top fs 450a

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 37)
  • Auteur
    eas1964
    Deelnemer

hallo :D

zal me ff voorstellen , erik schaft uit krommenie ben hier gekomen via een doorverwijzing van een van de forumisten van cnczone

met een vraag over mijn draaibank(je)

[img]http://img.photobucket.com/albums/v357/erik12345/Afbeelding029.jpg[/img]

ik heb hiervan alleen maar een duitse beschrijving en zoek dus een nederlandse

het bankje is dus een emco compact 8 kloon , je komt hem ook tegen als

huvema , sirox , etc zoek ook nog wisselwielen voor schroefdraad

er zitten er een paar op ,moet nog ff kijken naar het aantal tanden ( staat er niet op ) ook zoek ik nog een adres van iemand die hier iets van verkoopt ( snaren enzo) heb hem trouwens aangeschaft voor iets grover werk als waar jullie zich mee bezig houden 😳

http://www.chopperstyle.nl/viewtopic.php?t=1479&postdays=0&postorder=asc&&start=0

kijk wel met heel veel bewondering naar jullie werk/hobby !!!!

Mark2007
    Deelnemer

eeeh wat moet je vertaald hebben dan, het lijkt mij dat het meeste wel zelfverklarend is.

en waarschijnlijk heeft buitelaar e.d. wel spullen voor dit compact 8 kloontje liggen.

Mark

eas1964
    Deelnemer

oke ,die buitelaar daar moet ik nog een keer heen , zit er in NH niks ??

en de gebruiksaanwijzing tsja die wil ik gewoon in het nederlands ….

Mark2007
    Deelnemer

tja je zou kunnen proberen te googelen op emco compact 8 en gebruiksaanwijzing of hopen dat een forumlid toevallig wat heeft liggen

Foks Peter
    Deelnemer

Ja dat is een leuk bankje…………………. 😯

even ter informatie, alle tandwielen die je nodig zou kunnen hebben, hebben een moduul van 1. 8)

Dus even rekenen en je kan evt je tandwielen bij iedere aandrijftechniek boer bij jou in de buurt bestellen, kan je gelijk oefenen met het uitdraaien van deze tandwielen voor de juiste asmaat.

En het maken van een spiebaan hierin. 8)

Groeten Peter

Mark2007
    Deelnemer

Ik heb even een vriend van mij een mailtje gestuurd of hij toevallig de gebruiksaanwijzing in het Nederlands heeft van zijn compact 8, google leverde namelijk geen resultaten op.

mark

JAM
    Deelnemer

Een nederlandstalige handleiding heb ik niet voor je maar op http://www.buellstrunz.at/default.asp?CID=Frame.FrameSetSplit&Link=3 kun je een duitste handleiding voor een Emco Compact 8 downloaden.

Wellicht ben je daar al mee geholpen.

-Jaap-

eas1964
    Deelnemer

Foks Peter wrote:

Ja dat is een leuk bankje…………………. 😯

even ter informatie, alle tandwielen die je nodig zou kunnen hebben, hebben een moduul van 1. 8)

Dus even rekenen en je kan evt je tandwielen bij iedere aandrijftechniek boer bij jou in de buurt bestellen, kan je gelijk oefenen met het uitdraaien van deze tandwielen voor de juiste asmaat.

En het maken van een spiebaan hierin. 8)

Groeten Peter

Bedankt voor het vertrouwen met het uitdraaien en het steken 😯

maar dat is voor mij nog al wat ,heb er nog geen eens beitels daar voor

en een spiebaan maken ??? geen idee

Mark2007 wrote:

Ik heb even een vriend van mij een mailtje gestuurd of hij toevallig de gebruiksaanwijzing in het Nederlands heeft van zijn compact 8, google leverde namelijk geen resultaten op.

mark

Oke ik wacht met spanning af :D

JAM wrote:

Een nederlandstalige handleiding heb ik niet voor je maar op http://www.buellstrunz.at/default.asp?CID=Frame.FrameSetSplit&Link=3 kun je een duitste handleiding voor een Emco Compact 8 downloaden.

Wellicht ben je daar al mee geholpen.

-Jaap-

Oke deze is al wel uitgebreider als wat ik er bij heb :)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 37)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven