top fs 450a

8 berichten aan het bekijken - 9 tot 16 (van in totaal 37)
  • Auteur

Het gat kunnen ze ook voor je draaien.

De spiebaan kunnen die gasten eventueel ook voor je steken ik heb in het verleden wel eens tandwielen bestelt bij een bedrijf in Puttershoek.

Wat de kosten toen waren weet ik niet meer.

Een spiebaan wordt gestoken met een broots.

O.a. http://www.buitelaar.nl” class=”bbcode_url”>http://www.buitelaar.nl levert ze.

Mark2007
    Deelnemer

Navraag bevestigde inderdaad dat die maat van mij een Nederlandse gebruiksaanwijzing heeft voor de emco compact 8, waarschijnlijk heb ik die a.s. maandag of donderdag avond en kan hem dan inscannen.

Mark

eas1964
    Deelnemer

Ik zit nu met een hele brede glimlach achter mijn scherm :D :D :D

Mark2007
    Deelnemer

eas1964 wrote:

Ik zit nu met een hele brede glimlach achter mijn scherm :D :D :D

wacht maar tot je de rekening ziet šŸ˜† (geintje).

Je hebt mazzel want de Nederlandse gebruiksaanwijzing schijnt nogal zeldzaam te zijn, mochten er nog meer forumleden interesse hebben in een digitaal copytje dan geef maar een gil.

Mark

Rob
    Deelnemer

Ik heb inderdaad ook wel interesse in een digitale kopie van de Nederlandse handleiding. Ik heb een Compact 8 en slechts een paar (zeer) slechte kopieƫn van de het smeerschema en de draadsnijtabellen met wat tekst.

Wel heb ik een boekje met service parts en geƫxplodeerde tekeningen van de Compact 8 (3 talig D/E/F) Indien er interesse voor is wil ik daar wel een PDF van maken.

Rob

Mark2007
    Deelnemer

Graag een pdf van maken en richting mij sturen, als ik de handel ingescand heb doe ik hetzelfde met het Nederlandse boek.

Mark

Rob
    Deelnemer

OK, moet het ook nog scannen, zal ik zo spoedig mogelijk doen.

Rob

Anoniem
    Inactief
8 berichten aan het bekijken - 9 tot 16 (van in totaal 37)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven