Waar kopen/halen jullie je materiaal ?

De nieuwste berichten Forums Stoom algemeen Algemeen Waar kopen/halen jullie je materiaal ?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Sander
    Deelnemer

Ik woon zelf in de buurt van Rotterdam, en heb wel connecties met een machine fabriek ( eigenaar is een goede kennis ) en mijn oude werkgever. Maar toch, die hebben ook niet altijd een stukje brons, messing oid liggen.

Wie heeft er een adres waar je gewoon een stukje rond staf oid kan kopen ?

Ik heb inmiddels deze winkel ontdekt, maar helaas nog geen offerte mogen ontvangen.

http://www.metaalwinkel-metalen.nl/

mjhduncker
    Deelnemer

Hoi,

Zelf haal ik veel bij Kokkeling in Den Haag.

Je kunt ook wel eens wat materiaal bij Buitelaar vinden.

Bestellen via de Locloods die hebben diversen messing, zilverstaal etc, en bij Rob Sauerbier

Groet Mark

Sander
    Deelnemer

Bedankt voor je tip ! Ik heb inmiddels een offerte voor een stukje messing rond 85mm met een lengte van 30mm ( tbv vliegwiel ) maar 27 euro excl. BTW vind ik best duur eigenlijk…

Vanochtend via marktplaats een stuk rond 85mm met een lengte van 30mm en een stuk rond 60mm met een lengte van 110mm gekocht voor een heel wat vriendelijkere prijs. Verder gaf deze man aan meer van dit soort stukjes te hebben.

Alex
    Deelnemer

Hoi Sander

Ik kom vaak bij IJzerhandel Peter de With hier in Lutjegast. De man hobby t zelf met antieke trekkers en is altijd bereid om een andere hobbyist aan materiaal te helpen, of je nu om 6 meter of om een paar cm komt maakt niets uit. Ze hebben hier heel veel materiaal liggen en wat er niet is kunnen ze vaak wel krijgen.

Het is niet naast de deur vanuit Rotterdam, maar als je het combineert met de Internationale stoomdagen in Leek is het een klein ommetje door één van de mooiste delen van de provincie Groningen en ligt je bestelling op afspraak voor je klaar. Hun eigen site is in de maak ,maar hier kun je het bedrijf vinden: http://www.lutjegast-online.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=87&Itemid=41

Groeten Alex

Frits
    Deelnemer

Hi Sander,

Sommige bedrijven zijn erg langzaam als het om offertes gaat vooral aan particulieren. :evil:

Maar als je in de buurt van Rotterdam woont denk ik niet dat je een beter gesorteerd adres voor kleine hoeveelheden metaal kunt vinden.

Ik rij er graag voor van Friesland naar Rotterdam. Ze helpen je er uitstekend en hebben erg veel verschillende maten op voorraad. Kijk ook op de website, dan vindt je het wel.

Een bezoek aan de winkel is het beste dan zie je en weet je alles. :wink:

groetjes

Frits

Roy Wilms
    Deelnemer

Ik kan evt ook materiaal op lengte toeleveren. Ik heb goede connecties met diverse leveranciers.

Groetend

Roy Wilms

Roy Wilms
    Deelnemer

Ik kan evt ook materiaal op lengte toeleveren. Ik heb goede connecties met diverse leveranciers.

Groetend

Roy Wilms

hhogendoorn
    Deelnemer

Ik heb heel erg goede ervaringen met : http://www.hemimex.nl

Zeer snel met offerte , zeeeer redelijke prijzen , eigen gieterij en alle maten/lengtes leverbaar.

hans

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven