Weiss machines

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Louis Peters
    Deelnemer

Beste draaiers en frezers

Geen discussie over chinees of geen chinees, maar wie heeft ervaring met de machines van de firma Weiss. http://weiss-europe.nl/

Met vriendelijke groeten

Louis Peters

Erik.B
    Deelnemer

Hallo Louis

Ik heb verder geen ervaring met deze handelaar, maar ik krijg de indruk dat een aantal van de machines het zelfde zijn als die van Herman Buitelaar. Voor de hobby zijn dit prima machines en werken ook goed. Ik heb zelf een draaibank en freesmachine van HBM en ik ben er zeer tevreden over. Ik gebruik ze dagelijks. Heb 1 keer probleem gehad met een draai/frees combi van HBM. liep niet lekker dus mocht ze in ruilen voor 2 aparte nieuwe type machines. Beide machines zijn frequentie geregeld en ook dat bevalt mij zeer goed.

Je moet natuurlijk niet verwachten dat ze zo stabiel zijn als andere machines in het grootbedrijf. Zo als afsteken moet je wat voorzichtig mee zijn. Machine moet je rustig kennen waar zijn grens zit.

MVG

Erik

PS. De site ziet er goed uit, maar min punt is dat er geen prijzen bij staan. :(

Louis Peters
    Deelnemer

Hallo Eric

Bedankt voor je reactie. Ik heb de indruk dat buitelaar deze machines aanpast en zijn naam erop zet. De freesmachine WMD20VL incl. onderstel is te koop voor € 950 excl. BTW. Draaibank WM 250 x 750 is te koop voor € 990 incl 3 klauw, 4 klauw, brillen spatwand enz. excl. BTW

Groeten

Louis Peters

pe1mix
    Deelnemer

Hoi Louis,

Volgens mij levert de Locloods deze ook.

Ik heb er een tijdje geleden eentje gehaald.

Incl. toebehoren even duur/goedkoop als Buitelaar zonder toebehoren.

Bij de Locloods wordt de machine ook uitgepakt i.p.v. dat je een krat mee krijgt.

Mocht je interesse hebben dan zou ik de Locloods eens bellen.

Ik ging destijds voor een Optimum maar heb deze machine gekocht.

Nou stel ik er geen super hoge eisen aan maar ik ben dik tevreden.

Groeten (van een andere) Eric.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven