Welke Draaibank

5 berichten aan het bekijken - 9 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    bobby
    Deelnemer

hoi deze is te koop en nieuw machine van 8775 nu weg voor 3500

Cor Stoom
    Deelnemer

Ja prachtig Bobby.

Als deze opmerking voor mij bedoeld is, dan volsta ik met te zeggen van lees bovenstaande opmerking van mij.

Die Myford, die nog geen halve kuub ruimte in beslag neemt, daar mocht ik minimaal 3 en een halve kuub voor betalen en dan werd ik nog gematst.

Boven dit alles komt nog een “donatie” voor de ambtenaar die het moet inklaren. Deze kosten komen in Europa niet voor, maar in Azië wel, als je begrijpt wat ik bedoel. 😳

mvg,

Cor 8)

bobby
    Deelnemer

hoi

heb je nu al een draaibankje gevonden Cor.

die chinees die buitelaar verkoop zijn ze wel content over de volgende machine

de CJM250 met nortonkast.

de opmerking was niet kwalijk bedoeld hoor soor

Cor Stoom
    Deelnemer

Hallo Bobby,

mogelijk begrijpen wij elkaar verkeerd.

Zoals je onder mijn Aftar kan lezen, woon ik in Indonesië.

Ik zit dus met een “klein” probleempje namelijk het transport en de invoerrechten. Die rijzen nml zo de pan uit, dat het niet leuk meer is en dat ik dus aangewezen ben op de plaatselijke markt.

Als ik nog in NL had gewoond, dan was ik wel even bij je langs gekomen als ik er nog geen een had. Ik was nml erg gecharmeerd op die Myford, waarover ik reeds verteld heb.

Veel suc6 met de verkoop van jouw machine.

Ik denk, dat ik het maar zo ga doen zoals ik reeds een paar jaar geleden met “Gompy” alias Rob besproken heb en zoals hij boven reeds aangaf.

Prettige zondag iedereen.

mvg,

Cor. 8)

ZAPJACK
    Deelnemer

Sorry Cor, ik kom een beetje laat in de discutie

Voor mij, de Super7 is een van de beste draaibank voor amateur zoals ons. dit is echt de engelse “Schaublin”

Ik heb de mijne gevonden op franse zoekertjes

LE BON COIN

Ga even kijken, er is momenteel een S7 met Norton VB

LeZap

5 berichten aan het bekijken - 9 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven