De nieuwste berichten › Forums › Stoom algemeen › Algemeen › wie weet een adres voor materiaal in zuid-oost brabant
- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geรผpdatet op 15 jaren, 8 maanden geleden door
Steamdriver.
- AuteurBerichten
- 15 september 2007 om 12:41 #402
john
DeelnemerBeste collega stoombouwers, weet iemand een adres waar ik staal profiel/plaat zou kunnen kopen in zuis-oost brabant omgeving Eindhoven-Helmond ?
Ik ben op zoek naar circa 2 meter 4 kant koker staal 40x40x2mm.
Ik wacht met spanning op reacties.
Groet,
John
15 september 2007 om 13:05 #3646Mark2007
Deelnemerlaarakkerweg 18 in Oisterwijk te ver weg ? 013-5232000
Als ik me niet vergis hadden ze daar een heel rek vol met vierkante kokers liggen, ze verkopen ook aan particulieren maar ik vind ze niet echt goedkoop.
Mark
15 september 2007 om 13:46 #3647Steamdriver
DeelnemerHa die John, Had je dan beter misschien niet helemaal naar Brabant moeten
verhuizen??
๐ ๐ Ik ben een beetje aan het uitproberen op dit forum.
Zag van de week je naam en woonplaats op dit forum en dacht wel dat jij dit moest zijn.
Heb je onder tussen al een injecteur gevonden?
Kom je nog naar de laatste rijdag van Stormpolder? En zo ja, neem dan vooral je Clayton mee.
Groetjes Jerry
16 september 2007 om 11:39 #3648john
DeelnemerSteamdriver wrote:Ha die John,
Had je dan beter misschien niet helemaal naar Brabant moeten
verhuizen??
๐ ๐ Ik ben een beetje aan het uitproberen op dit forum.
Zag van de week je naam en woonplaats op dit forum en dacht wel dat jij dit moest zijn.
Heb je onder tussen al een injecteur gevonden?
Kom je nog naar de laatste rijdag van Stormpolder? En zo ja, neem dan vooral je Clayton mee.
Groetjes Jerry
Yes, that`s me.
ik moet nog even kijken of ik naar de laatste rijdag kom, de clayton ligt voor klein onderhoud een beetje uit elkaar (nieuwe zuigerveren) en de stoompomp krijgt een upgrade naar dubbelwerkende waterpomp.
16 september 2007 om 15:06 #3649Steamdriver
Deelnemerok john,dan zien we het wel. heb je trouwens al eens aan dat bedrijf in valkenswaard gedacht?
mcb heet dat geloof ik.
reed er laatst nog voorbij,maar ik weet niet of ze ook aan particulieren leveren.
zag wel een stuk of zeven hallen vol metaal!!
gr jerry
16 september 2007 om 18:20 #3650juno
Deelnemerhey kijk eens bij teunissen in de hoogstraat in eindhoven alles te koop op metaalgebied en anders snijders metaal in Uden veel suc. 16 september 2007 om 20:38 #3651Gompy
DeelnemerIeder staalconstructiebedrijf zal je wel die paar metertjes willen verkopen. Wanneer je vertelt dat het voor de hobby is, tenminste daar ga ik vanuit, zijn de meeste bedrijven wel toeschietelijk.
17 september 2007 om 13:05 #3652Roy Wilms
Deelnemerzoals reeds eerder beschreven, kan ik jullie aan materialen helpen! mcb leverd niet aan particulieren.
Roy Wilms
- AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.