wielen voor 7 1/4 wagons

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 10)
  • Auteur
    vrijerijder
    Deelnemer

wij zijn op zoek naar wielen en eventueel ook draaistellen voor onze wagons die we willen gaan bouwen

helaas hebben we van veel bedrijven 0 op het rekest gekregen om dat we of te weinig bestelde of er op dat moment geen tijd was om wielen te maken

wel hebben we een aanbieding gekregen voor complete draaistellen alleen was de totaal prijs te veel omdat we 12 draaistellen nodig hebben

voor onze 4 wagons hebben we er 6 draaistellen nodig

voor onze 2 volgwagens hebben we 4 draaistellen nodig

voor onze 1 tank (overzit) wagen hebben we 2 draaistellen nodig

ook zou het mooi zijn als mensen buffers voor een betaalbare prijs hebben

b.v.d.

vrijerijder

Beste ”vrijerijder”

zimmerman levert iig wielen en draaistellen.

http://www.dampfbahn-zimmermann.de/gartenbahn/” class=”bbcode_url”>http://www.dampfbahn-zimmermann.de/gartenbahn/

Een beetje meer gegevens en wellicht iets van een tekeningetje zorgt er wellicht voor dat er mensen zijn die je verder kunnen helpen.

Besef iig dat het nooit ”goedkoop” wordt, daar is metaalbewerking eenvoudig weg te duur voor. Als je je draaistellen kompleet laat maken ben je iig zo een paar honderd euro stuk kwijt.

Gr. KvG

vrijerijder
    Deelnemer

beste klaas

op zich is het budget nog niet zo groot

aan gezien we niet direct aan een vereniging zijn verbonden hebben we helaas ook niet de beschikking van een draai bank

onze bedoeling was meer dat als iemand wielen of draaistellen gaat maken , over heeft of vervangt aan ons te de denken

het bouwen van een lok en wagons is ook niet een van de goedkoopste dingen

de 2e lok is momenteel in aanbouw en de wagons staan al geschilder en wel klaar

helaas nog zonder wielen/draaistellen

vrijerijder
    Deelnemer

jammer dat er verder nog niemand heeft gereageerd

wij hadden graag de wagons mee genomen naar de evenementen dit jaar

vrees dat we nog een jaar moeten wachten voor we onze eigen wagons kunnen mee nemen

Rene Witteman
    Deelnemer

Dank je wel voor deze geweldig informatieve link onder aan je bericht.

Ik ben blij dank ik je niet heb verder geholpen met je vraag.

Rene

vrijerijder
    Deelnemer

sorry

ik had blijkbaar een verkeerde link in mijn profiel geplaast

was niet de bedoeling deze link te plaatsen

hoop dat niemand er problemen mee heeft gehad

Roy Wilms
    Deelnemer

Hey,

wellicht kan ik hier iets in betekenen? Ik heb vrij professionele machines ter beschikking, en de draaistellen zou ik uit lasergesneden plaatmateriaal kunnen laten maken. Als je interesse hebt, neem je maar contact met me op,

Roy

vrijerijder
    Deelnemer

Klaas van Gemerden wrote:

Beste ”vrijerijder”

zimmerman levert iig wielen en draaistellen.

http://www.dampfbahn-zimmermann.de/gartenbahn/” class=”bbcode_url”>http://www.dampfbahn-zimmermann.de/gartenbahn/

Een beetje meer gegevens en wellicht iets van een tekeningetje zorgt er wellicht voor dat er mensen zijn die je verder kunnen helpen.

Besef iig dat het nooit ”goedkoop” wordt, daar is metaalbewerking eenvoudig weg te duur voor. Als je je draaistellen kompleet laat maken ben je iig zo een paar honderd euro stuk kwijt.

Gr. KvG

hebben afgelopen weekend via kennis prijsopgaaf laten doen bij zimmerman

krijg alleen hartberoerte van de prijs 800 euro voor 1 draaistel

hebben aan gegeven dat we er 15 nodig hadden

kunnen de ongeremde bestelen voor 580 euro per stuk

heb gelukkig aan bieding gehad van 2 personen die na een tekening een prijs kunnen maken

helaas zijn bij de verhuizing van alle spullen van 1e kant naar andere kant even alle tekeningen even spoorloos weg

hoop deze zo snel mogelijk weer te vinden

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven