Wilesco D32 jaren 60-defect verwarmingselement – restauratie

De nieuwste berichten Forums Stoom algemeen Algemeen Wilesco D32 jaren 60-defect verwarmingselement – restauratie

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    felixz
    Deelnemer

Dag,

Ik ben op zoek naar iemand die eventueel tegen vergoeding mij zou kunnen assisteren bij het repareren van mijn Wilesco D32 uit de jaren 60. Het exemplaar is ooit nieuw aangeschaft door mijn opa, en nog in uitmuntende staat. Echter, ik heb het dertig jaar geleden per abuis droogekookt meen ik, in elk geval geen verwarming meer met elektrisch element.

Weet iemand bij wie ik terecht zou kunnen voor een diagnose + eventuele reparatie tegen vanzelfsprekend een gepaste vergoeding ?

Vriendelijke groet,

FelixZ

Hilelgom

Beste FelixZ

Misschien kun je een paar foto’s maken? Als hij droog gekookt is heeft hij waarschijnlijk ergens een lekje. (meestal onderzijde deksel) met een beetje lucht heb je dat zo gecontroleerd. Met een brandertje kun je het iig zo dicht solderen met tin.

Als je verwarmingselement stuk is zou ik eerst controleren of je geen draadbreuk hebt. Dat kan met een eenvoudige multimeter.

Wellicht woont er iemand in de buurt die er even naar kan kijken?

Groeten Klaas

Stoom Paul
    Deelnemer

felixz wrote:

Dag,

Ik ben op zoek naar iemand die eventueel tegen vergoeding mij zou kunnen assisteren bij het repareren van mijn Wilesco D32 uit de jaren 60. Het exemplaar is ooit nieuw aangeschaft door mijn opa, en nog in uitmuntende staat. Echter, ik heb het dertig jaar geleden per abuis droogekookt meen ik, in elk geval geen verwarming meer met elektrisch element.

Weet iemand bij wie ik terecht zou kunnen voor een diagnose + eventuele reparatie tegen vanzelfsprekend een gepaste vergoeding ?

Vriendelijke groet,

FelixZ

Hilelgom

Hoe is het nou afgelopen met de D-32 ?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven